کد خبر: 1072606
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
معاون برنامه ریزی فرمانداری کاشان:
معاون فرماندار کاشان گفت: بر اساس بررسی های بعمل آمده با توجه به موقعیت ویژه شهر قمصر، ارزش املاک در شهر های گردشگری از ارزش افزوده بالایی برخوردار شده به نحوی که ارزش افزوده املاک در این شهرها، بیش از دو برابر متوسط کشوری است.
هادی مومنی راوندی
مسعود خاندایی در آیین معرفی سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک قمصر اظهار داشت: یکی از معضلات ادارات ثبت اسناد و املاک، سوء استفاده بعضی از افراد تحت عنوان دلال و سودجود و فرصت طلب در تملک دارایی های بلاصاحب یا عمومی می باشد که این موضوع با توجه به رویکرد جدید قوه قضاییه در خصوص حذف دلالان مورد تاکید است.

وی در ادامه افزود: امروز شهرهای گردشگری به ویژه قمصر بدلیل شرایط مطلوب آب و هوایی و گردشگری خانوارهای بسیاری را از شهرهای تهران، اصفهان، کاشان و... برای خرید ملک به سمت خود جذب نموده اما خدمات اداری و دولتی در این شهرها برای ساکنین بر اساس جمعیت ثابت آماری و بر مبنای سرشماری کشوری محاسبه می‌شود.

معاون فرماندار کاشان تصریح کرد: بر اساس قانون، در روستاهای با جمعیت بیش از ۲۵۰۰ نفر و همچنین شهرهای زیر بیست هزار نفر باهمکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به آسانی برای مالکین سند رسمی مالکیت صادر می شود که این موضوع مورد تاکید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان می باشد.

گفتنی است مراسم تکریم از خدمات عباس عباس زادگان رییس سابق اداره ثبت اسناد و املاک قمصر و معارفه نرجس نوش آبادی سرپرست جدید این اداره، با حضور نادری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، امام جمعه، بخشدار قمصر و تنی چند از مقامات محلی در سالن اجتماعات شهرداری قمصر برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر