کد خبر: 1071474
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
با حضور فرماندار شهرستان اسلامشهر انجام شد
نخستین نشست هم اندیشی و دیدار فعالان حوزه زنان و خانواده با فرماندار شهرستان اسلامشهر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، نخستین نشست هم اندیشی و دیدار فعالان حوزه زنان و خانواده با فرماندار بومی و مردمی شهرستان اسلامشهر به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری با حضور بانوان فعال و نخبه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی در سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این نشست برخی از فعالان و صاحب نظران از گروه‌ها و طیف‌های مختلف در زمینه شناسایی ظرفیت ها، اشتغال، کارآفرینی بانوان، مقابله با آسیب‌ها، مناسب سازی فضای ورزشی و شهری برای حضور بانوان و ورزشکاران و هم افزایی بین ادارات از فرماندار جوان، بومی و انقلابی این شهرستان خواستار رسیدگی بیشتر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی شدند.
حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در این نشست با اشاره به بانوان توانمند و نخبه شهرستان اظهار داشت: دین اسلام سردمدار دفاع از حقوق زنان است و این بر خلاف چیزی است که تبلیغات و جنگ روانی دشمن به آن می پردازد، متاسفانه مبانی دین اسلام به درستی در این زمینه تبیین نشده است.
وی گفت: ادارات، سازمانها و نهادها هرکدام طرح‌های مختلفی را انجام می‌دهند که می‌توان با برطرف کردن تعارض برخی طرح ها و ادغام آنها، طرح جامعی برای رفع مشکلات و دغدغه های بانوان شهرستان تهیه کرد.
فرماندار اسلامشهر با تاکید بر لزوم ایجاد شورای هم اندیشی در جمع بانوان اسلامشهری تصریح کرد: با ایجاد شورای هم اندیشی در حوزه بانوان، علاوه بر دسترسی به بانک اطلاعاتی بانوان نخبه، با جمع آوری اطلاعات و توانمندی های منابع انسانی میتوان مشکلات این حوزه را تخصصی بررسی و راهکار مناسب ارائه داد.
حبیبی خاطرنشان کرد: نشست های تخصصی بانوان در قالب شورای هم اندیشی متشکل از افراد حقیقی و نهادها و ادارات شهرستان به هم افزایی بین ادارات و رفع مشکلات مطرح شده کمک شایانی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر