کد خبر: 1071325
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی
آصفری گفت: در طی تماسی که بنده با وزیر محترم‌ کشور داشتم مراتب انتقاد خود را از این مسئله اعلام کردم و همچنین به رئیس دفتر آقای رئیس جمهور از این مسئله انتقاد نمودم و این عزیزان قول دادند نسبت به عدم استفاده از مازوت اقدام کنند و همچنین وزیر محترم کشور قول دادند که با هماهنگی وزیر نفت و وزیر نیرو در راستای تامین سوخت گاز اقدام کنند.
 

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تاثیر مازوت سوزی در نیروگاه شازند اراک بر روی آلودگی هوا و خواستار توقف سریع این موضوع، گفت: استفاده از مازوت در نیروگاه شازند خلاف دستور رئیس جمهور است و با توجه به اینکه رئیس جمهور قبلی به صراحت دستور منع استفاده از مازوت را دادند این اقدام خلاف می باشد و نباید انجام‌شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر جلوگیری از مازوت سوزی نیروگاه شازند است و در طی تماسی که بنده با وزیر محترم‌ کشور داشتم مراتب انتقاد خود را از این مسئله اعلام کردم و همچنین به رئیس دفتر آقای رئیس جمهور از این مسئله انتقاد نمودم و این عزیزان قول دادند نسبت به عدم استفاده از مازوت اقدام کنند.
 
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس ادامه داد: همچنین وزیر محترم کشور قول دادند که با هماهنگی وزیر نفت و وزیر نیرو در راستای تامین سوخت گاز اقدام کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان‌نماینده مردم شریف اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر این مسئله خواهم بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار