کد خبر: 1071188
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد؛
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در کشور گفت: عمل به قانون و عدالت، برای رفع مسائل مرتبط با کم آبی رعایت شود.
رحیمی

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: ملت غیور چهارمحال و بختیاری قدرتمندانه و غیرتمندانه وارد صحنه شدند و ثابت کردند برای دفاع از منافع ملی و استانی ایستاده‌اند.

او افزود: مردم چهارمحال و بختیاری معتقدند مساله آب و مشکلات مرتبط با آن باید براساس قانون مورد رسیدگی قرار گیرد.

فاطمی اضافه کرد: با امید و اعتماد به رییس‌جمهوری، استاندار و تشکیلات کنونی انتظار می رود به نحو مطلوب با در نظر گرفتن حقایق و عدالت، حقوق مردم چهارمحال و بختیاری محقق شود.

او نعمت الهی آب را جزو منابع ملی دانست و یادآور شد: در این زمینه رعایت عدالت، انصاف و قانون حرف نخست را می‌زند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: به‌همین منظور خواسته خود را با شدت بیشتری مطالبه می‌کنیم و امیدواریم عدالت رعایت شود.

فاطمی به سالروز رای مردم ایران به قانون اساسی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ اشاره و تاکید کرد: مردم کشور در این روز به صحنه آمدند تا به قانون اساسی رای دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد عمل کردن به قانون را نشانه اتحاد، فرهیختگی، فهمیدگی و شعورمندی اعلام و تصریح کرد: احترام به قانون و محترم شمردن آن ضروری است.

او توجه به تمامی قوانین مدنی، روزمره، قضایی و حکومتی را ضروری دانست و یادآور شد: رعایت قانون از بروز هرج و مرج، بی‌نظمی و تعرض جلوگیری می‌کند و باعث برقراری نظم در جامعه می‌شود.

فاطمی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را از بهترین و مترقی‌ترین قوانین دنیا برشمرد و اظهار داشت: رعایت قانون همچنین در ایجاد نظم، رونق تولید، بهبود اقتصاد و ارتقای خدمات‌رسانی تاثیرگذار و نتیجه آن تصاحب بازارهای داخلی و خارجی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر