کد خبر: 1071097
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
در حال حاضر ۱۰ درصد صنایع فعال چهارمحال و بختیاری در جمع واحد‌های تحقیق و توسعه کشور قرار دارد.
رحیمی

محمدحسن قنبری رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۷۸ واحد صنعتی این استان دارای گواهی و پروانه تحقیق و توسعه با امضا مقام عالی وزارت است.

او افزود: این تعداد واحد معادل ۱۰ درصد مجموع واحد‌های صنعتی فعال استان است.

قنبری گفت: گواهی تحقیق و توسعه برای تمام متقاضیان و فعالانی که دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی و سطح تکنولوژی و مدیریتی قابلیت صدور دارد و دارندگان گواهی تحقیق و توسعه می‌توانند پس از گذشت یک سال برای تبدیل گواهی خود به پروانه با امضا مقام عالی وزارت اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش وفناوری سازمان صمت چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: این گواهی مهر تاییدی هم بر توانمندی‌های واحد‌های صنعتی از نظر تشکیلات سازمانی، امکانات آزمایشگاهی، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی متخصص در زمینه صنایع برق، الکترونیک، کنترل و اتوماسیون و... است.

قنبری تصریح کرد:هم اکنون ۱۸ واحد صنعتی استان هم مجوز فنی و مهندسی دارند که مجوز‌های فنی و مهندسی برای کلیه متقاضیان و فعالانی که دارای مهارت و ایده‌های نو و خلاقانه در زمینه‌های علمی وتخصصی مرتبط با حوزه‌های صنعتی ومعدنی بوده قابلیت صدور داردکه فرآیند آن به بصورت الکترونیکی وازطریق سامانه ملی بهین یاب (behinyab.ir) انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر