کد خبر: 1070554
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
یورگن کلوپ به تمجید از دیگو ژوتا پرداخت و او را ستاره تیمش دانست.
در ادامه دیدار‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم لیورپول با چهار گل موفق شد ساوتهمپتون را شکست دهد. دیگو ژوتا پرتغالی دو بار، ویرژیل فان دایک مدافع هلندی و تیاگو آلکانتارا برای قرمز‌ها گلزنی کردند.

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: دیوگو یک بازیکن استثنایی است. خریدی عالی است، زیرا او هر آنچه که یک بازیکن لیورپول در این تیم به آن نیاز دارد را دارد. او مهارت فنی دارد، مهارت فیزیکی دارد و بسیار باهوش است و می‌تواند همه چیز‌های تاکتیکی را خیلی سریع یاد بگیرد. علاوه بر این، او می‌تواند در هر سه موقعیت در جلو بازی کند.

این مربی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: رکورد گلزنی او بسیار چشمگیر است. متأسفانه او سال گذشته مصدومیت بزرگی داشت، اما او بازگشته است و من واقعا از او راضی هستم.

روبرتو فیرمینو با مصدومیت مواجه شده است و به همین دلیل از ترکیب لیورپول کنار گذاشته شد. روبرتو فیرمینو در جریان پیروزی ۲-۰ لیورپول مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه همسترینگ آسیب جدی دید.

این پیروزی باعث شد لیورپول به رده دوم جدول برسد و یک امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین باشد که بعدازظهر یکشنبه از منچستریونایتد پذیرایی می‌کند.

لیورپول در دیدار بعدی خود باید در داربی مرسی ساید به مصاف اورتون برود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار