کد خبر: 1070490
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست صمیمی با جمعی از جوانان نخبه استان که در قالب برنامه تلویزیونی "برنا" صورت پذیرفت،عنوان کرد: در آغازین روزهای خدمت خود در استان قزوین،همنشینی با جوانان پرنشاط را به فال نیک می گیرم و معتقدم ظرفیت قابل توجهی در جامعه جوان استان در کنار مسئولان قرار دارد، ما می‌توانیم از این معدن غنی استفاده نماییم و قطعاً از ناحیه ما این زمینه فراهم خواهد شد.
مسعود زارع

استاندار قزوین در ادامه افزود: خود را موظف به شنیدن، مشورت گرفتن، تحلیل خواستن و تصمیم گرفتن از سوی جوانان دلسوز استان می دانیم و در ادامه مسئولیت خود در استان دیدارها و جلسات مداوم و منظم برگزار خواهیم کرد.

اعلایی تصریح کرد: دولت یکی از فرامین مقام معظم رهبری را که اصلاح قانون بودجه است، در پیش گرفته است و در حال حاضر، ۱۲ هزار ردیف بودجه دستگاهی و ۹ هزار ردیف بودجه ای برنامه و بودجه در کشور وجود دارد که مستلزم بازنگری اساسی است.

وی در ادامه گفت :دولت در سال ۱۴۰۱ در قانون بودجه رشد اقتصادی را مورد هدف قرار داده است، توجه عمیق و بومی به مسائل که در آن رشد اقتصادی استانها متفاوت خواهد بود.

استاندار قزوین بیان داشت :دولت سیزدهم در حوزه ارزش گذاری فعالیت ها نگاه همه جانبه صورت داده است و اقتصاد ما با اصلاح بودجه و سیستم بانکی درست می شود که متاسفانه در وضعیت موجود نه سهامداران، نه بانکداران و نه سپرده‌گذاران هیچ یک رضایت ندارند.

مدیر ارشد اجرایی استان افزود:تمام تلاش دشمن القاء ناکارآمدی و ناامیدی در کشور است و ما برعکس توطئه دشمنان به پیشرو بودن خود در آینده بسیار امیدوار هستیم.

 استاندار قزوین در پایان گفت: علیرغم تمام دسیسه چینی های دشمنان، انتخابات در ایران برخلاف کشورهای استکباری با شور و شعور و مشارکت داوطلبانه مردم برگزار می‌شود، و باید بگوییم ما در عین مظلومیت، بسیار قوی و مقتدر به سمت قله های افتخار حرکت می کنیم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر