کد خبر: 1070482
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج مصداق رسیدن به وحدت، انسجام و برادری به‌شمار می‌رود.
رحیمی

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری دیشب در گردهمایی تحکیم وحدت و وفاق استانی در محل مصلامی امام خمینی (ره) با قدردانی از ابتکار وحدت بخش و امام جمعه شهرکرد در برگزاری این گردهمایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از تلاش همه ایثارگران اظهار داشت: بسیج مصداق رسیدن به وحدت، انسجام و برادری به‌شمار می‌رود.

او افزود: وحدت، انسجام و برادری معجزه می‌کند و بسیج مصداق این امر است. حیدری با اشاره به تبدیل تهدید‌های مختلف به فرصت از سوی مردم افزود: جنگ تحمیلی بزرگ‌ترین تهدید بود که به فرصت تبدیل شد و اکنون عهدنامه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی است.

او پذیرفتن مسئولیت در شرایط کنونی را رفتن به اردوی جهادی برای ایجاد تحول اعلام و تصریح کرد:با استفاده از تکنولوژی روز و فاصله از مسائل حاشیه‌ای، می‌توان گام‌های بلندی برای خدمت به مردم برداشت.

حیدری یادآور شد: الزام عملی به نظام جمهوری اسلامی، توجه به نیاز‌های اولویت‌دار مردم به ویژه محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و تلاش برای رفع مشکلات آنان، ارج نهادن و خدمت بی‌منت به مردم، خدمت جهادی، گره‌گشایی با محوریت وحدت برای رفع مشکلات استان و اهتمام در تامین حقوق عامیانه مردم، فسادستیزی، نفی مطلق روابط ناسالم اداری و شناسایی زمینه‌های فساد و تعارض منافع و اقدام قاطع و سریع در راستای رفع آن، قانون‌گرایی، پاسخ‌گویی، شفافیت، انضباط مالی، طهارت اقتصادی و پرهیز از اشرافیت جزو مهم‌ترین بند‌های عهدنامه دولت سیزدهم با مردم است.

او افزود: تولیدمحوری و اهتمام برای رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی، شناسایی تمامی ظرفیت‌های اقتصادی استان و استفاده و فعال‌سازی کامل آن‌ها، بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ابتکارات دانش‌بنیان در چابک‌سازی نظام اداری و تبدیل آن به ابزاری به‌منظور تسهیل در امور مرتبط با مردم از دیگر عهد دولت سیزدهم با مردم است.

حیدری اضافه کرد: شایسته‌سالاری خدمت‌گزاران، توسعه ارتباط با آحاد مردم، رعایت کرامت مردم، تعامل با رسانه‌های گروهی، احترام به افکار عمومی، تمهید و تامین شرایط مناسب برای مشارکت مردم به‌خصوص صاحب‌نظران، نخبگان و کارآفرینان با هدف رسیدن به ایران قوی از دیگر بند‌های عهدنامه دولت سیزدهم با مردم به‌شمار می‌رود.

او کمک مردم را عامل اصلی در دستیابی به موفقیت دانست و گفت: وام‌دار و منت‌دار هیچ گروهی نیستم، اما با برقراری تعامل، به تمامی اقشار چهارمحال و بختیاری خدمت می‌کنم.

حیدری حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد و مردم‌محوری مدیران در دستور کار خود اعلام و تاکید کرد: تمامی امور با وحدت و همدلی انجام خواهد شد.

او با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی و وجود مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: استفاده از امکانات دولتی، ظرفیت بنیاد‌ها و توان بخش خصوصی به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعتمادسازی برای بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت آن برای ایجاد اشتغال و به‌کارگیری جوانان را ضروری اعلام و تصریح کرد: توجه به بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی، گردشگری و بوم‌گردی، کشت گیاهان دارویی و توسعه باغ‌ها در زمین‌های شیب‌دار از اولویت‌های مهم اجرایی در استان به‌شمار می‌رود.

او افزود: تلاش برای خروج چهارمحال و بختیاری از بن‌بست و ایجاد کریدور ارتباطی در این استان و جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور توسعه صنایع کوچک مورد توجه قرار می‌گیرد.

حیدری اضافه کرد: هم‌اکنون جنگ نظامی در کشور وجود ندارد، اما با توجه به بخش تولید می‌توان در جنگ اقتصادی به موفقیت رسید و پیروز شد.

او ادامه داد: در همین راستا با پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌توان علاوه بر فراهم کردن زمینه رونق و جهش تولید، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حیدری تاکید کرد: مشتاقانه در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری حضور می‌یابم و علاوه بر دیدار با مردم، از تولیدات آنان در بخش‌های مختلف حمایت می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر