کد خبر: 1069880
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

مردی که متهم است فروشنده لوازم آرایشی را مقابل آرایشگاه خواهرش به قتل رسانده است به مرگ محکوم شد.
به گزارش جوان، ۱۴‌فروردین‌سال‌۹۹، مأموران پلیس پاکدشت از مرگ مشکوک مرد جوانی در بیمارستان شهدای پاکدشت با خبر و راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد پیکر زخمی آن مرد که مهران نام داشت ساعتی قبل حوالی بیمارستان رها و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده‌بود.
پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، همسر مهران گفت: «شوهرم صاحب یک فروشگاه لوازم آرایشی بود. ساعت‌۱۰ شب بود که مرد ناشناسی تماس گرفت و مدعی شد شوهرم با خواهرش رابطه داشته به همین خاطر او را با چاقو زده و پیکر نیمه جانش را حوالی بیمارستان رها کرده است.»
همسر مقتول در تحقیقات بعدی گفت: «پسر عمه‌ام رابطه نزدیکی با شوهرم داشت. او می‌گفت: شوهرم مدتی قبل زن آرایشگری به نام شهره را صیغه کرده و با هم رابطه داشتند. احتمالاً برادر‌های شهره بودند که آن شب با من تماس گرفته و به قتل شوهرم اعتراف کرده‌اند.»
شهره، اما در تحقیقات گفت: «سال‌هاست سالن آرایش دارم و برای خرید لوازم آرایش به مغازه مهران می‌رفتم. آخرین بار یک‌میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان به او بدهکار شدم. او شب حادثه برای گرفتن بدهی‌اش وارد آرایشگاه مغازه شد که برادرم بهزاد از راه رسید و با او درگیر شد.»
بهزاد وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به قتل اعتراف کرد و در جلسه رسیدگی به پرونده هم که در شعبه هفتم دادگاه کیفری برگزار شد، گفت: «خواهرم در طبقه پایین ساختمانی که در آن زندگی می‌کنیم آرایشگاه داشت. شب حادثه متوجه شدم مرد جوانی در حال خارج شدن از آرایشگاه خواهرم است. آنجا بود که با او درگیر شدم. بعد هم دو نفر از برادرانم و چند همسایه نیز وارد درگیری شدند، اما به آن‌ها اجازه دخالت ندادم. آنجا بود که از شدت عصبانیت دست به چاقو شدم و متوجه نشدم چند ضربه به مقتول زدم.» در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد، سپس با توجه به مدارک موجود در پرونده و اقرار‌های متهم وی را به قصاص محکوم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار