کد خبر: 1069608
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نماز به عنوان یکی از عوامل اقتداربخشی به جامعه است و جامعه مقتدر، جامعه اهل نماز است که به معنای واقعی کلمه با نماز مانوس باشد.
رحیمی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد همزمان با نخستین روز از هفته بسیج در همایش نماز و خواهران بسیجی چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد گفت: برگزاری همایش نماز برای اقشار مختلف یک فرصت است که دغدغه‌مندان دور هم جمع شوند و با بیان دغدغه‌ها، مشکلات و چالش‌ها، راهکاری برای عبور از این معضلات و چالش‌ها پیدا کند.

او با تاکید بر اینکه تفکر مهمترین عبادت است، افزود: تفکر، پیرامون برون رفت از چالش‌های سیاسی، اخلاقی و معرفتی در جامعه اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: نماز به عنوان یکی از عوامل اقتداربخشی به جامعه است و جامعه مقتدر، جامعه اهل نماز است که به معنای واقعی کلمه با نماز مانوس باشد.

او، با اشاره به اهمیت اقامه نماز به عنوان یک فریضه الهی گفت: نماز بی‌توجه و از روی عادت اثرگذار نیست و خیلی از افراد در جامعه اسلامی به مسائل جامعه کاری ندارند و نماز می‌خوانند که این اقامه نماز خاصیت نماز مطلوب را ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر اینکه برپایی همایش‌های نماز نباید نمایشی باشد، گفت: برپای این جلسات باید اثر گذار و تحول‌آفرین باشد تا اثرات نماز و نمازخوانی در جامعه و زندگی فردی افراد مشهود شود.

او ادامه داد: انس پیدا کردن با معبود، غرق شدن در عبودیت، دل نبستن به دنیا از اثرات نماز مطلوب است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به فعالیت‌های بسیج و سپاه در جامعه گفت: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف به جامعه و نظام اسلامی اقتدار می‌بخشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر