کد خبر: 1067882
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به امدادرسانی هلال احمر به مردم حادثه دیده در هر شرایطی، گفت: فعالیت هلال احمر بر پایه دوستی، مهرورزی، صلح و آرامش است.

 به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در در مراسم گرامیداشت هفتاد و چهارمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان جمعیت هلال احمر یک سازمان مردمی، عام المنفعه و خیریه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بر پایه نوع دوستی، ایجاد صلح، آرامش و گسترش مهرورزی تأسیس شده است که تلاش می‌کند در حوادث به جان‌های خسته امید بدهد و سبب آرامش و آسایش حادثه دیدگان شود.

وی ادامه داد: در هر جایی گروهی دچار حادثه می‌شوند سازمان هلال احمر صرف نظر از عقایدها، باورها، مرزها و اقلیم‌ها  به کمک آنها می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به انجام وظیفه نیروهای هلال احمر در کمک رسانی به مردم بیان کرد: کسی که در جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کند علاوه بر انجام وظیفه سازمانی وظیفه عبادتی خود را نیز انجام می‌دهد، وظیفه‌ای است که خداوند متعال از ما درخواست  کرده است.

وی در پایان بر ضرورت تجهیز هلال احمر استان تأکید کرد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان لرستان باید امکانات لازم در اختیار این سازمان قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار