کد خبر: 1066219
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
رییس سازمان سیا:
رییس سازمان سیا بدون اشاره به خروج یکجانبه واشنگتن از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران در سخنانی اعلام کرد که هنوز امکان بازگشت به پایبندی کامل به برجام وجود دارد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: ویلیام برنز رییس سازمان سیا بدون اشاره به خروج یکجانبه واشنگتن از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی دولت کشورش در سال ۲۰۱۸ میلادی در اظهاراتی اعلام کرد که هنوز امکان بازگشت به پایبندی کامل به توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس سازمان سیا در آمریکا در این خصوص اعلام کرد: هنوز امکان بازگشت به پاینبدی کامل به برجام وجود دارد. علامت سوال بزرگی درباره این موضوع وجود دارد مبنی بر اینکه دولت جدید ایران هم به آن تمایل دارد یا نه؟ هنوز (از طرف آمریکا) این آمادگی وجود دارد و رئیس جمهور بایدن آشکارا انجام آن ر ا گفته است!

گفتنی است که پس از برگزاری نشست ۲۲ مهر ماه «علی باقری» معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون جوزف بورل و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تهران اعلام شد که قرار است گفتگو‌ها طی روز‌های آینده در بروکسل از سر گرفته شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار