کد خبر: 1066027
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
قرارگاه جلب محکومان فراری در مجموعه این پلیس راه‌اندازی شده، حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر برگه جلب داشتند که از این تعداد ۴۷۰ مجرم حرفه‌ای که تحت تعقیب بودند، شناسایی و بازداشت شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اجرای ۸۰۰ طرح مختلف توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مجموعاً ۱۲۹ طرح امنیت و آرامش، هفت طرح رعد، سه طرح صاعقه و یک طرح مشترک با پلیس آگاهی توسط پلیس پیشگیری تهران اجرا شده و مابقی طرح‌ها نیز جزو طرح‌های محلی و موضوعی بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به عملکرد این پلیس از ابتدای سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۸۸۰ خرده فروش مواد مخدر را بازداشت و ۲۴ هزار و ۷۰۰ معتاد متجاهر را نیز جمع‌آوری کردیم که این معتاد‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد مراکز بازپروری معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از این افراد ۸۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، بیان کرد: کشف این مواد نه به شکل محموله‌ای بلکه به شکل گرم به گرم بوده و مجموع آن به ۸۳۰ کیلوگرم رسیده است.

به گفته این مقام انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۵۰ نفر از اوباش توسط پلیس پیشگیری تهران بازداشت شدند.

موقوفه‌ای با اشاره به افزایش هفت درصدی کشفیات وقوع سرقت در مجموعه پلیس پیشگیری تهران، بیان کرد: قرارگاه جلب محکومان فراری در مجموعه پلیس پیشگیری تهران راه‌اندازی شده، حدود هزار و ۴۰۰ نفر برگه جلب داشتند که از این تعداد ۴۷۰ مجرم حرفه‌ای که تحت تعقیب بودند، شناسایی و بازداشت شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ به موضوع تعالی رفتار مأموران پلیس نیز اشاره و تصریح کرد: در سال جاری میزان شکایت از پلیس پیشگیری ۸۶ درصد کاهش داشته که این نشان‌دهنده اجرای موفقیت‌آمیز طرح تعالی رفتار در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی با بیان اینکه، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون نفر به کلانتری‌های تهران مراجعه کردند، متذکر شد: در همین مدت یک میلیون و ۴۹۷ مأموریت توسط واحد‌های پلیس ۱۱۰ مرتبط با پلیس پیشگیری در تهران اجرا شده و به طور میانگین بین هفت هزار و ۵۰۰ تا هشت هزار مأموریت روزانه توسط پلیس پیشگیری در تهران اجرا می‌شود.

به گفته این مقام انتظامی، ۸۴ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به دوایر اجتماعی کلانتری‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

موقوفه‌ای درباره حضور پلیس در موارد اقدام به خودکشی نیز عنوان کرد: موارد زیادی از خودکشی با حضور همکارانمان جلوگیری شده، آموزش مقابله و نحوه منصرف کردن افراد از این اقدام جزو آموزش‌هایی است که به مأموران ما داده می‌شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار