کد خبر: 1063129
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
در رده‌بندی ورزشکاران دارای بیشترین درآمد سالانه، ورزشکار ایرلندی رشته هنر‌های رزمی مختلط بالاتر از دو ستاره سرشناس فوتبال جهان قرار گرفت.
نشریه فوربس فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال گذشته را منتشر کرد که همچون ادوار گذشته، نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در آن دیده می‌شود، اما این بار هیچکدام از آن‌ها در صدر رده‌بندی قرار ندارند و این جایگاه را به کانر مک‌گرگور ورزشکار MMA و قهرمان سابق مبارزات آزاد UFC تقدیم کرده‌اند.

پس از مک‌گرگور که با درآمدی ۱۵۳.۴۷ میلیون یورویی در سال گذشته نفر اول است، لیونل مسی در رتبه دوم قرار دارد و این در حالی است که ستاره آرژانتینی با انتقالش به پاری‌سن‌ژرمن حقوقی به مراتب کمتر از آخرین فصل حضورش در بارسلونا می‌گیرد. مسی با ۱۱۰.۸۴ میلیون یورو درآمد از تمامی منابع درآمدی‌اش بالاتر از رقیب پرتغالی خود کریستیانو رونالدوست، رونالدویی که بازگشتش به منچستریونایتد سبب شد که همچنان درآمدی قابل توجه داشته باشد. مجموع درآمد‌های یک سال گذشته ستاره پرتغالی شیاطین سرخ ۱۰۲.۳۱ میلیون یورو بوده است.

سومین فوتبالیست رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران جهان نیمار است که پس از ستاره فوتبال آمریکایی، دارک پرسکات و لبران جیمز ستاره سرشناس بسکتبال NBA در جایگاه ششم است. در واقع نیمار آخرین نفر در فهرست ۲۰ ورزشکار پردرآمد جهان در سال ۲۰۲۱ است.

نفر هفدهم این فهرست دیوید بختیاری ورزشکار رشته فوتبال آمریکایی است که رگ و ریشه‌ای ایرانی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار