کد خبر: 1062811
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان خبر داد؛
سوری، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 500 برنامه در استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش جوان از خرم آباد، سرهنگ «مجید سوری»، امروز(29شهریور)، در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ برنامه در استان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اجرای برنامه رژه موتوری نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس، شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس تجلیل از مدافعان سلامت نیروهای مسلح صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: از کارهای اثر گذار نیروهای مسلح کمک به شبکه بهداشت و درمان و مجموعه علوم پزشکی در شرایط کرونایی بود.

سرهنگ سوری یادآور شد: تاکنون بیش از 15 مرکز واکسیناسیون تجمعی یا مشترک را برپا کرده‌ایم و برای تسریع واکسیناسیون از همه ظرفیت‌ها استفاده شده است.

وی تجلیل از قهرمانان پارالمپیک، برگزاری همایش‌های روایتگری، نشست تخصصی پدافند غیرعامل، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان، افتتاح منازل مسکونی نیازمندان و پروژه‌های روستایی، اعزام گروه‌های جهادی و برگزاری همایش نقش عشایر در دفاع مقدس از دیگر برنامه های اجرایی است.

سوری خاطرنشان کرد: از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و جهیزیه و برگزاری جشنواره یوسف و رونمایی کتاب‌های ویژه دفاع مقدس از دیگر ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار