کد خبر: 1068611
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:
حجت الاسلام درویشی بر ضرورت فرهنگ سازی اقامه نماز در جامعه تأکید کرد و گفت: در فرهنگ ‌سازی ترويج نماز بايد از كف جامعه كه مردم هستند كار را آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام علی درویشی، ظهر امروز در همایش نماز استان گفت: نماز تكميل‌كننده ديگر عبادات انسان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در جامعه تأکید کرد و افزود: ترویج و تبیین فرهنگ اقامه نمازاول وقت در اولویت اقدامات سپاه است.

وی به منویات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت به جایگاه نماز در جامعه اشاره کرد و گفت: در این راستا با برنامه ریزی هدفمند اقدام می کنیم.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه اهميت نماز را می‌شود در رفتار و اعمال ائمه‌معصومين(ع) به روشنی مشاهده كرد، خاطرنشان کرد: بركات و آثار نماز در زندگی تبیین شود.

وی در ادامه با بیان اینکه قبولی اعمال افراد به مقبوليت نماز در نزد خداوند وابسته است، گفت: نماز، معیار سنجش اعمال و عبادات محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه فرهنگ ‌سازی نماز بايد از دل خانواده‌ها شروع شود تا برای مردم و جوانان قابل قبول باشد، عنوان داشت: در فرهنگ ‌سازی ترويج نماز بايد از كف جامعه كه مردم هستند كار را آغاز كرد.

وی به فعالیت مساجد اشاره کرد و یادآور شد: مساجد در راستای نهادینه سازی ارزش ها و آگاه سازی مسلمانان در برابر تهاجم فرهنگی و گونه‌های آن در مبارزه با تهاجم فرهنگی نقش آفرین هستند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار