کد خبر: 1062374
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
خدمتی دیگر از شورای ششم وشهرداری اراک
اولین سایت ورزش های ساحلی در استان مرکزی در مراسمی  باحضور اعضای شورای اسلامی شهر اراک و سرپرست شهرداری اراک افتتاح شد.

اولین سایت ورزش های ساحلی در استان مرکزی در مراسمی  باحضور اعضای شورای اسلامی شهر اراک و سرپرست شهرداری اراک افتتاح شد.

سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک در آئین بهره‌برداری از سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو، با اشاره به اینکه مقوله ورزش و توجه به آن، یکی از نیازها و ضرورت‌های جامعه جوان به شمار می‌رود، اظهار کرد: در دوران کنونی که کشور درگیر بیماری کرونامی‌باشد، جامعه بیش از هر زمان دیگری نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارد.

وی افزود: آمارها نشان‌دهنده افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، لذا می طلب که در مجموعه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، به‌ویژه شهرداری‌ها، نسبت به مقوله ورزش اهتمام ویژه داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تأکید کرد: شورای ششم اسلامی شهر اراک با محوریت کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به دنبال ارتقا روحیه جوانان و شور و نشاط اجتماعی در جامعه است و در این مسیر با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای پر کردن و تأمین اوقات فراغت شهروندان اراکی، اهتمام دارد.

میرنظامی بیان کرد: اگر تخلیه انرژی جوانان در بستر مناسب ورزش انجام شود، در تمامی مراحل زندگی موفق خواهند بود.

وی ادامه داد: شورای شهر با تشریک مساعی و تعامل با مدیران مربوطه در کنار توجه و رسیدگی به موضوع ورزش‌های پایه، ساماندهی ورزش‌های قهرمانی در شهر اراک را دستور کار قرار خواهد داد و با پیدا کردن راهکارهای قانونی، این مطالبه مهم شهروندان را پیگیری خواهد کرد.

سرپرست شهرداری اراک نیز در این مراسم گفت: رسیدگی به مطالبات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر اراک، دغدغه اصلی اعضای شورای ششم در دوره جدید مدیریت شهری اراک است.

 محمد جعفرپور اظهار کرد: شهر اراک علی‌رغم داشتن پتانسیل‌های خوب، در حوزه ورزش و مسائل فرهنگی فقیر است و می‌طلبد که تصمیم گیران شهری در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهند.

وی افزود: افتتاح سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو، اولین و آخرین سایت راه‌اندازی شده نیست و شهرداری اراک ۱۰ نقطه دیگر سطح شهر را برای احداث سایت ورزش‌های ساحلی مکان‌یابی کرده و درصدد هستیم که شهر اراک را به یکی از قطب‌های ورزش‌های ساحلی در کشور معرفی کنیم.

سرپرست شهرداری اراک بیان کرد: سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو طی یک ماه و به‌صورت جهادی، توسط نیروهای پرتلاش شهرداری راه‌اندازی شده است.

جعفرپور تأکید کرد: دوران کرونا نشان داد که جامعه شهری نیاز به انجام اقدامات اساسی در حوزه شهر هوشمند و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد و باید پس از کرونا به این موارد به صورت ویژه و تخصصی توجه شود و در عمل، گام‌های اساسی در این حوزه‌ها برداشت و در کل اقدامات مدیریت شهری بر اساس خواست و ذائقه شهروندان باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار