کد خبر: 1059411
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
فرماندار شهرستان هلیلان؛
سعید شهبازی فرماندار شهرستان: مراسم، برپایی کنگره ملی شهدا فرصت ارزشمندی برای جاری کردن سیره و فرهنگ جهاد و شهادت در فضای جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.
امیرحسین جلیلیان
فرماندارشهرستان هلیلان با بیان اینکه ارزش شهادت را با هیچ عمل دنیایی نمی‌توان نشان داد و انجام کار در شأن شهدا کاری دشوار است گفت: ضروری است از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان در جهت اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت استفاده شود.


سردار شاکرمی: عزت و افتخار حسینی در پرتو فرهنگ انسان ساز قرآنی دست یافتی است.

 شامگاه دیروز سردار جمال شاکرمی ضمن حضور در شهرستان هلیلان در راستای کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام بیان داشت: این شهیدان، تاج عزت بر سر ما گذاشته‌اند؛ حادثه این شهیدان مستندی از عاشورا است که پیام آن را دوباره زنده می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام: بى‌شک عزت و افتخار حسینى در پرتو فرهنگ انسان ساز قرآنى، دست یافتنى است و دور ماندن از قرآن، زمینه ساز ذلت و خوارى فرد و جامعه به شمار مى‌آید.

وی افزود: در حادثه عاشورا حق در مقابل ظلمت قرار گرفته است، ولی تا قیام قیامت اثر و پیام آن قابل مشاهده است، کار امروز و برنامه امروز ما را به عاشورا می‌برد و پیام آن را یادآور میکند.

سردار شاهکرمی در پایان مراسم خاطرنشان کرد: این برنامه دروازه شد برای ورود به کنگره سه هزار شهید استان ایلام و ۶۵ شهید شهرستان هلیلان که تاج عزت بر سر ما گذاشتند و تا سال‌های دور دشمن‌ها را از آرمان هایشان دور کردند. آری بی نظیر بود این صحنه که مردم در صحن آمداند و همه در کنار هم قرار گرفتند برای ترسیم این حادثه غم انگیز؛ آنچه زیبا بود نام و یاد شهیدان در این مراسم و تمثیل مبارک آن‌ها در مقابل چشمان ملت و مردم عزیزمان است.

*همه ما در دنیا طالب عزت و شرافت هستیم*

حجت الاسلام و المسلمین علیمحمدی مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان نیز در این آیین بیان داشت: پس از گذشت سال‌ها کماکان تمامی مردم قاره‌های مختلف فریاد یا حسین (ع) را سر می‌دهند؛ همه ما در دنیا طالب عزت و شرافت هستیم، اما در مقابل نیز برخی مانند یزد و لشکرش در دنیا ذلیل و خار می‌شود.

وی تاکید کرد: برخی هم همانند امام حسین (ع) در دنیا به دلیل آزادگی و دفاع از حق بزرگ و عزیز هستند.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) درپایان تصریح کرد: نام امام خمینی (ره) به بزرگی در جهان شنیده می‌شود؛ سردار شهید سلیمانی نیز نمونه بارز یک شخصیت مجاهد است و تشییع پیکر این شهید بزرگوار همه جهان را متحیر ساخت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر