کد خبر: 1059392
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
محیا حسینی

چند سال است که اسنپ، نامی برای خود دست و پا کرده و توانسته در مسیر فعالیتش، کاربران زیادی را به خود جذب کند. شروع فعالیت این اپلیکیشن به عنوان یک تاکسی آنلاین بود حالا دامنه خدمات و سرویس‌دهی خود را گسترده و سرویس‌هایی مانند اسنپ فود و اسنپ باکس را راه‌اندازی کرده‌است. به نظر می‌رسد با گسترده شدن اسنپ، حجم شکایات از آن نیز روز به روز بیشتر و بیشتر شده‌است تا جایی که اگر عضو فعال شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر باشید، روزانه با چند مورد از شکایات پیرامون سرویس‌های اسنپ مواجه خواهید شد. در این میان آنچه اخیراً از شکایات اسنپی در فضای مجازی به چشم می‌خورد و بیش از موارد دیگر باعث آزار کاربران شده، مربوط به سرویس سفارش غذای آنلاین اسنپ یا همان «اسنپ فود» است. گلایه کاربران اسنپ نشان می‌دهد که آن‌ها در موارد متعددی با این برنامه و نوع سرویس‎دهی آن مشکل داشته‌اند که یکی از آن‌ها عدم ثبت تخفیف و تخفیفات و قیمت‌های غیرواقعی بوده‌است.
میلاد یکی از کاربران توئیتر است و در صفحه شخصی خود نسبت به تخفیف‌غیرواقعی غذا‌ها در «اسنپ» فود اعتراض کرده‌است. او چندین ماه قبل توئیت زد: «یک رستوران دوتا غذا با تخفیف داشت. با محاسبه تخفیفش، توی صفحه پرداخت عدد ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان نمایش داده‌شد. وقتی رفتم درگاه پرداخت، عدد ۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان شد! حواسم نبود و پرداخت کردم و بعد از دریافت پیامک بانکی متوجه این مسئله شدم. به هر دلیل و بهانه‌ای، مغایرت عدد نمایشی با عدد درگاه پرداخت فریب کاربر هست.»
فردای انتشار این توئیت بود که اسنپ‌فود نسبت به آن واکنش نشان داد و با صفحه توئیتر منتسب به خود، در پاسخ به اعتراض مستند کاربر توئیتری نوشت: «میلاد عزیز، مبلغ اصلی سفارش شما مبلغی هست که در درگاه پرداخت بهتون نمایش داده می‌شه. عددی که در مراحل قبلی نشون داده میشه، شرایط اتمام تخفیف شرکتی روش اعمال نشده و باگ ما هست. در تلاش هستیم که امروز حتماً این مشکل رو برطرف کنیم.»
قرار بود اسنپ‌فود باگ سیستمی اش را که خود نیز به آن اعتراف کرده‌بود برطرف کند، اما حدود ۱۹ ماه از وعده این شرکت برای رفع مشکل کاربران می‌گذرد و هیچ اقدامی انجام نشده‌است! به همین دلیل هنوز هم کاربران اسنپ‌فود نسبت به تخفیف‌های غیرواقعی این اپلیکیشنِ سفارش آنلاین غذا معترض هستند و با یک لحظه غفلت، پول اضافه از جیب‌شان می‌رود. هر چند مشخص است وقتی یک باگ برای شرکتی پولساز شود و برای صاحبان آن نیز منفعت داشته‌باشد، برطرف شدن آن اهمیت چندانی ندارد! به نظر می‌رسد که کاربران «اسنپ‌فود» باید خودشان حواسشان را جمع کنند و مراقب حساب کتاب سبد خرید، تخفیف‌ها و مبلغ ارسالی به درگاه این اپلیکیشن باشند تا لااقل پس از این متضرر نشوند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اکرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
متاسفانه خرید از اسنپ فود بزرگ‌ترین اشتباه هست چون خدمات پشتیبانی زیر صفر است خرید میکنیم‌ پیک جنس رو داغون تحویل میده پولت رو پس نمیدن که هیچی پشتیبانی باید ده بار زنگ بزنی بازم ترتیب اثر نمیدن این توهین به شعور مردم است پشتیبانی همه قول رسیدگی و تماس می‌دهند ولی اصلا زنگ نمیزنن واقعا مناسفم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
0
0
سفارش میوه دادم ولی بعد از نیم ساعت تماس گرفتن که ادرس نوشتاری من با ادرس لوکیشن که من ازش بیخبرم مغایرت داره و امکان کنسل نیست و اگر میوه رو میخای پول کرایه پیک رو بده وگرنه مرجوع میشه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار