کد خبر: 1057411
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
مدیرکل بیمه سلامت لرستان:
فتحی بیرانوند، به اجرای طرح پزشک خانواده اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲۵۰ هزار نفر از روستاییان استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

به گزارش جوان از لرستان، شاهدخت فتحی بیرانوند، امروز(10مرداد)، در آیین افتتاح طرح پزشک خانواده شهری در صندوق بیمه سلامت همگانی سلسله، اظهارداشت: این شهرستان به عنوان پایلوت (نمونه آزمایشی) طرح پزشک خانواده در لرستان انتخاب شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح دارندگان دفترچه بیمه سلامت همگانی صاحب پزشک خانواده می شوند، افزود: با اجرای طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی، به ازای هر ۷۵۰ نفر در منطقه یک پزشک خانواده برای ارئه خدمات تخصصی و عمومی معرفی می شود.

وی ادامه داد: بیمه شدگان می توانند فقط با پرداخت ۶ هزار تومان فرانشیز (پرداختی توسط بیمار) از خدمات پزشک منتسب برخوردار شوند.

فتحی بیرانوند خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح پزشک خانواده ۲۵۰ هزار نفر از روستاییان استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۶۱ هزار نفر در شهرستان سلسله تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: از این تعداد، حدود ۴۲ هزار نفر جمعیت روستایی و عشایری هستند که از نظام ارجاع روستایی تبعیت می کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار