کد خبر: 1055319
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: خدمات بیمه سلامت باید به سادگی و با ارائه کد ملی در اختیار بیمه شدگان باشد تا بیماران بتوانند به راحتی از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ابراهیم عزیزی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، وقتی کسی بیمار می‌شود، نباید دغدغه‌ای جز بیماری داشته باشد و در همین زمینه یکی از مهم‌ترین مسائل حوزه سلامت، بیمه‌های درمانی هستند.

وی ادامه داد: هرچه خدمات مربوط به بیمه سلامت کامل‌تر و به موقع‌تر و در دسترس‌تر باشد، اقدام بسیار بزرگی برای مردم انجام شده و اگر این خدمات در همه نقاط کشور ارائه شده و گسترش پیدا کند، نکته قابل توجه و برجسته‌ای محسوب می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از خدمات قابل توجه، بیمه همگانی سلامت است که بدین ترتیب همه کسانی که تحت پوشش بیمه قرار ندارند، می‌توانند بیمه شده و به فوریت تحت پوشش قرار بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: همه تلاش‌ها در بیمه سلامت باید در این مسیر باشد که همه مردم از بیمه‌های درمانی کارآمد برخوردار باشند.

عزیزی اظهار کرد: بیمه‌های درمانی باید همه مسائل مربوط به درمان مردم را پوشش بدهند تا بیمار هیچ دغدغه‌ای جز بیماری نداشته باشد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار