کد خبر: 1092542
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
مدیرکل بیمه سلامت لرستان:
فتحی بیرانوند، با اشاره ه توجه در راستای افزایش و گسترش امکانات درمانی لرستان، گفت: این امکانات و تجهیزات تشخیصی درمانی استان همچنان در حال افزایش است.

به گزارش جوان از لرستان، «شاهدخت فتحی بیرانوند»، امروز(23خرداد)، در در اجلاس مدیران منطقه ۴ سازمان بیمه سلامت که به میزبانی لرستان برگزار شد، اظهارداشت: توجه به مناطق محروم لرستان در حوزه سلامت ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان افزود: امکانات و تجهیزات تشخیصی درمانی طی چند سال گذشته در لرستان رو به افزایش بوده و همچنان در حال گسترش است.

وی به تشکیل کارگروه‌های اجلاس منطقه ۴ سازمان بیمه سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: از سوی این کارگروه ها موانع و مشکلات بررسی و مشکلات دسته‌بندی و به سازمان ارسال می شود.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: ضرورت دارد که بحث اعتبارات به ویژه در حوزه اسناد پزشکی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و مطالبه گری بیشتری در حوزه  مدیریت هزینه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های استان لرستان در سال ۹۹ و در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رشد چشمگیری داشته است، گفت: ۸۷% در حوزه دولتی دانشگاهی و ۵۶ درصد در حوزه دولتی غیردانشگاهی رشد داشته‌ایم.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اجرای طرح ارزیابی به‌خصوص برای استان‌های محروم، بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی جامعه، این طرح به تعویق بیفتد بهتر است که در صورت دریافت حق بیمه در دهک‌های ۴ به بالا با مشکلاتی در استان مواجه  می شویم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار