کد خبر: 1052013
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
مسعود مرسلپور
فرماندار اسلامشهر گفت: این وظیفه شرعی روسای ادارات است که دربین مردم در صحنه انتخابات بیایند و مردم را به مشارکت و حضور حداکثری ترغیب کنند.
بهاره عشقی صابر

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در نشست شورای اداری که با حضور امام جمعه اسلامشهر، روسای ادارات و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمات بسیار ارزشمند و با کفایتی در این شهرستان طی سالهای اخیر انجام شده، اظهار کرد: قطعاً جایگاه و شان مردم شریف اسلامشهر بسیار بالاتر از خدماتی است که در این سال‌ها ارائه شده و شاید با وجود شرایط تحریم و مشکلات مترتب آن و به لحاظ محدودیت ها خدمات درخور و شایسته ای ارائه نشده است.
وی گفت: پایبندی مردم به نظام، معجزه خون شهدا و روح بلند و ملکوتی حضرت امام(ره) و امکانات و پتانسیل های بالقوه و بالفعل کشور در برقراری و ستُرگ ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی دارد.
مرسلپور با بیان اینکه استقلال نظام با تمام موانع موجود در دنیا مخالفانی دارد، تاکید کرد: در دنیا به دست آوردن استقلال و حفظ آن بسیار دشوار است و برای حفظ استقلال کشور هرچه پیش میرویم، پیچیدگی، گستردگی و تنوع مخالفت‌ها بیشتر می‌شود و ممکن است در برخی  مواضع و خدمات با وجود تحریم‌های ظالمانه دچار مشکلاتی شویم.
فرماندار اسلامشهر افزود: سکونت قریب به ۵۰ هزار اتباع خارجی در اسلامشهر که باید از خدمات دیگر شهروندان استفاده کنند و همچنین مهاجرپذیری در سال های اخیر موجب افزایش جمعیت و بروز مشکلاتی در زمینه ارائه خدمات بهینه به مردم این شهرستان شده است، اما هنر این است که در این شرایط اقتصادی و کرونا هم با همه توان و با کمترین آسیب بتوان مدیریت کرد .
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش، حوزه خدماتی و شهری و حوزه سلامت در دوران کرونا تصریح کرد: در سال‌های اخیر ارقام قابل توجهی از محل اعتبارات مختلف جذب شده که قابل مقایسه با چندین سال قبل نیست، متاسفانه خلا کار اینجاست که در مورد این خدمات به مردم گزارش نمی‌دهیم.
مرسلپور ادامه داد: اتفاق نظر دشمنان برای اینکه انتخابات ۱۴۰۰ ایران باشکوه و موفق نشود، یک نبرد نابرابر فرهنگی است و باید در روزهای باقیمانده تا انتخابات خودمان را به انقلاب نشان دهیم و مردم را تشویق به حضور و مشارکت در انتخابات کنیم .
فرماندار اسلامشهر با تاکید براینکه مردم آگاهند اما فشارهای ناشی از تبلیغات منفی و ستیزه جویی مخالفین و معاندین نظام قطع شدنی نیست، بیان داشت:  اقتدار نظام در حوزه سیاسی کمتر از اقتدار در حوزه نظامی و امنیتی نیست و این سه اقتدار باید در کنار هم حرکت کنند تا بتوان به توفیقاتی که در حوزه‌های مختلف مدنظر هست و سیاست گذاری شده، رسید.
وی با بیان اینکه آمار مشارکت انتخابات ایران اسلامی اقتداری است که دنیا را به چالش می‌کشد، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و سیر و سلوک شهدا از نظر شهودی و ایمنی و فرهنگی باید ما مسئولان و روسای ادارات با حضور دربین مردم خودمان به صحنه انتخابات بیاییم و مشوق عینی و ذهنی و فعلی بوده و مردم را به مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری ترغیب کنیم که وظیفه شرعی ماست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر