کد خبر: 1051523
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

از کجا هتل شایان کیش رزرو کنیم

رپورتاژ آگهی/ چرا سفر به کیش یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای مسافران است؟ چون این جزیره از همه لحاظ برای گردشگران جذاب بوده و دیدن و بازدید از آن تبدیل به یک خاطره‌ فراموش‌نشدنی می‌شود. این جزیره سرشار از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، تفریحی و تجاری است و تقریبا هر مسافری با هر سلیقه‌ای می‌تواند به کیش سفر کند و راضی باشد. اگر تاکنون تجربه سفر به کیش را نداشتید، همین امروز برای شروع این سفر هیجان‌انگیز اقدام کنید. مطمئن باشید گذراندن چند روز در آرامش ساحل و آسایش محیط جزیره زیبای کیش برای هر کسی واجب است. البته به این نکته توجه داشته باشید محل اقامت و هتلی که انتخاب می‌کنید، تاثیر مستقیمی بر تجربه شما از سفر دارد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر نظرات گردشگران دیگر را در مورد هتل های کیش بخوانید و متناسب با بودجه‌ای که دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مطلب شما را با یکی از بهترین هتل های کیش به نام هتل شایان آشنا می‌کنیم.

آشنایی با هتل شایان

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع بنا شده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هتل های کیش شناخته می‌شود. این هتل در سال 1351 و پیش از انقلاب ساخته شده و قدمت بالایی دارد؛ اما در سال 1388 به جمع گروه هتل‌های پارس پیوسته است. این هتل زیبا 193 اتاق دارد که 82 اتاق آن دو تخته، 28 اتاق سه تخته، 32 اتاق دوبلکس، 13 سوئیت ساحلی دو تخته، 15 سوئیت ساحلی سه تخته، 12 سوئیت ساحلی چهار تخته و یک سوئیت معمولی است. علاوه‌بر این‌ها دو ویلای ساحلی دو خوابه، سه رویال سوئیت یک خوابه، چهار رویال سوئیت دو خوابه و یک رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه از جمله امکانات ویژه‌ای هستند که هتل شایان کیش به مسافران خود ارائه می‌کند. با توجه به تعداد اتاق‌ها می‌توان گفت این هتل گزینه مناسبی برای سفرهای گروهی است. سوئیت‌های ساحلی بهترین گزینه برای سفرهای دوستانه هستند. بنابراین اگر قصد دارید سفری همراه با دوستان داشته باشید، این هتل فضای مناسبی برای اقامت شما خواهد بود.

از کجا هتل شایان کیش رزرو کنیم

عوامل زیادی بر انتخاب محل اقامت اثر می‌گذارد. برای مثال اگر هدف شما از سفر، بازارگردی باشد باید نمونه‌ای از هتل کیش نزدیک به مراکز تجاری پیدا کنید. هتل شایان کیش مزایای بسیاری دارد؛ اما موقعیت جغرافیایی آن نکته مهمی است که بر تصمیم مسافرانی که به قصد بازارگردی به کیش سفر می‌کنند، اثرگذار خواهد بود.  هتل شایان کیش نردیکی مراکز خرید مهمی چون پردیس یک و دو و پاساژهای مروارید، ونوس و زیتون قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به این مجتمع‌های تجاری دارد.

هتل شایان را از کجا رزرو کنیم؟

این روزها خرید اینترنتی یکی از رایج‌ترین کارها میان مردم ایران است. دیگر دوران صف کشیدن برای خرید بلیط وسایل نقلیه مانند قطار و هواپیما به پایان رسیده و برای رزرو هتل و شروع مسافرت نیاز نیست به دفاتر مربوطه بروید یا وارد شهری شوید که هیچ شناختی از آن ندارید و بعد دنبال هتل بگردید. در دنیای مدرن با چند کلیک می‌توانیم مقدمات سفرمان را آماده کنیم. به همین خاطر خرید و رزرو اینترنتی تصمیمی هوشمندانه است که باعث صرفه‌جویی در وقت، انرژی و پول شما می‌شود. بنابراین برای رزرو هتل شایان کیش کافی‌ است وارد سایت‌های معتبر گردشگری شوید. نام هتل موردنظرتان را جستجو کنید و پس از وارد کردن اطلاعات اولیه، با چند کلیک اتاق شما در هتل شایان کیش رزرو شده است.

به این نکته توجه داشته باشید که باید قبل از رزرو، قوانین هتل را در ارتباط با پذیرش و کنسلی به‌طورکامل بخوانید. اگر همچنان در انتخاب هتل شایان مردد هستید، در سایت‌های معتبر گردشگری سری به بخش نظرات کاربران بزنید. امروزه مسافران این فرصت را دارند که پس از سفر نقطه نظرات‌شان را در سایت درج کنند تا مسافران دیگر از نقاط مثبت و منفی هتل‌ها آگاه شوند. این موضوع در بهبود کیفیت خدمات و امکانات هتل‌ها هم تاثیر مهمی داشته است.

از کجا هتل شایان کیش رزرو کنیم

هتل شایان کیش چه امکاناتی دارد؟

امکانات هتل شایان کیش، مانند دیگر هتل‌های پنج ستاره کیش در حد استانداردهای جهانی است. در تور کیش هتل 5 ستاره حتما شرایط رزرو هتل شایان را بررسی کنید. این هتل یک بار بازسازی شده و خدماتی که به مسافرانش ارائه می‌کند، متناسب با امکانات به‌روز شده‌ آن است. رستوران فرانسوی، رستوران سنتی، رستوران ایرانی، فست‌فودهای معتبر و کافی‌شاپ 24 ساعته با امکان سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم بخشی از امکانات پذیرایی هتل محسوب می‌شود. منوی صبحانه در این هتل تنوع بالایی دارد و کیفیت طبخ و پذیرایی هم رضایت اکثر مسافران را جذب کرده است.

اگر ورزشکار هستید و سفری به کیش پیش رو دارید، نباید نگران محیط ورزشی نباشید. چون هتل بزرگ شایان امکانات ورزشی بسیاری از جمله باشگاه بدن‌سازی، استخر، باشگاه بیلیارد، وایت بال، اسنوکر، دارت، تنیس و فضای مناسب برای دوچرخه‌سواری را دراختیار مسافرانش قرار داده است. استقبال فرودگاهی، پارکینگ، سرویس‌های 24 ساعته، تاکسی سرویس، آرایشگاه، ویلچر و رمپ برای توان‌یابان دیگر امکاناتی است که این هتل برای آسایش و آرامش مسافرانش فراهم کرده و در تلاش بوده تا بالاترین سطح رضایت آن‌ها را جذب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار