کارگزار برند پول جریمه اینستاگرامی را نمی‌دهد
کد خبر: 1050483
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004PHH
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
کارگزار برند باشگاه پرسپولس موضع متفاوتی نسبت به ادعای ابراهیم شکوری برای پردخت جریمه اینستاگرامی دارد.
 انتشار پست غیر اخلاقی در اینستاگرام رسمی صفحه باشگاه پرسپولیس باعث شکایت فدراسیون فوتبال هند شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به جریمه ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلاری سرخپوشان و محرومیت این باشگاه از برگزاری یک بازی خانگی بدون حضور هوادار بگیرد.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی روز گذشته خود با خبرنگار مهر، مدعی پرداخت تمام و کمال این جریمه از سوی کارگزار برند باشگاه شد (اینجا بخوانید).

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با استناد بر حق صد درصدی کارگزار در استفاده از فضای مجازی باشگاه عنوان داشته که این جریمه باید از سوی آن‌ها پرداخت شود و نامه نگاری در خصوص این موضوع نیز انجام شده است.

با این حال کارگزار برند باشگاه با وجود تخلف محرز در این زمینه حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و جریمه AFC را مختص باشگاه پرسپولیس دانسته و از پرداخت آن طفره می‌رود.

نکته جالب توجه در نامه باشگاه پرسپولیس به کارگزار برند باشگاه، درخواست آن‌ها بابت پرداخت غرامت به دلیل برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا است که برای آن نیز هیچ‌گونه جزئیات و مبلغی در نظر گرفته نشده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار