کد خبر: 1048958
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
گروه‌های مقاومت فلسطین از طریق میانجی مصری به تل‌آویو پیامی شدیداللحن داده‌اند مبنی بر آنکه مهلت تثبیت آتش‌بس در حال اتمام است و اگر این رژیم به تعهداتش عمل نکند درگیری ازسر گرفته می‎شود.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: درگیری اخیر میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی ۱۲ روز طول کشید و سرانجام با میانجی‌گری مصر آتش‌‍بس شد.

بر اساس گزارش «الاخبار»، هیأت مصری برای سومین بار، یکشنبه (دیروز) برای دیدار با گروه‌های مقاومت فلسطینی و تکمیل رایزنی‌های مربوط به آتش‌بس وارد نوار غزه شد آنهم در زمانی که در سایه ادامه اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی بویژه در قدس و مسجدالاقصی و ملحه «شیخ جراح»، گروه‌های مقاومت فلسطینی تهدید به آغاز مجدد اقدامات مقاومتی خود کرده‌اند.

این روزنامه نوشت، گروه‌های مقاومت پیامی شدیداللحن به میانجی مصری داده‌اند و هشدار داده‌اند که مهلت داده شده برای تثبیت آتش‌بس در آستانه اتمام است بدون اینکه دشمن صهیونیستی به تعهداتش پایبند باشد و این موضوع مقاومت را به سمت درگیری مجدد سوق خواهد داد.

در ادامه این گزارش آمده، گروه‌های فلسطینی همچنین هشدار داده‌اند هر تجاوزی به غزه با پاسخ مشابه روبه‌رو خواهد شد بویژه آنکه برخی طرف‌های صهیونیستی درتلاش برای تحمیل معادله جدید در بحث مربوط به شلیک راکت و بالن‌های آتش‌زا هستند. مصر در پاسخ گفته‌اند که به تل‌آویو درباره اقدام به ترور سران مقاومت فلسطین هشدار داده‌اند.

‌الاخبار افزود، هیأت مصری به جنبش حماس ازسرگیری رایزنی‌ها برای تبادل اسرا را پیشنهاد داده است، حماس از این موضوع استقبال کرده و گفته است این رژیم صهیونیستی است که حاضر به پرداخت هزینه مورد نظر مقاومت برای آزادسازی سه نظامی اسیرش نیست.

در درگیری اخیر حدود چهار هزار موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک و خسارت‌های زیادی به این رژیم وارد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار