کد خبر: 1048621
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
در بازدید مدیرعامل شرکت مترو و هیات همراه، روند احداث پایانه ۵۰ هکتاری آزادگان در خط ۳ متروی تهران مورد بررسی قرار گرفت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی امام مدیرعامل شرکت مترو در ابتدای این بازدید میدانی ضمن استماع گزارش مشاور و پیمانکار طرح، در جریان روند پیشرفت عملیات اجرایی قرار گرفت و نقطه نظرات خود جهت سرعت گرفتن پروژه را ابراز داشت.

پیمانکار طرح نیز با ارائه جزئیات پیشرفت عملیات ساخت پایانه در بخش‌های مختلف، خواستار رفع برخی موانع اجرایی پروژه شد تا با اضافه شدن تجهیزات و نیرو‌های عملیاتی، بتواند طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده به تعهدات اجرایی خود عمل کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه پروژه احداث پایانه آزادگان از آبان ماه سال ۱۳۹۹ و همزمان با شروع پروژه توسعه جنوبی خط ۳ مترو آغاز شده است. این پایانه قرار است در ۳ فاز مختلف شامل احداث پارکینگ در فاز نخست، تعمیرگاه در فاز ۲ و خط تست و لوپ در فاز ۳ به مرحله اجرا درآید. در طراحی و اجرای پایانه آزادگان، جدیدترین امکانات و روش‌های بهره‌برداری با استفاده از توانمندی‌های داخلی به‌کار گرفته می‌شود و مدت زمان اجرای کل پروژه ۳ سال برآورد شده است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار