کد خبر: 1045931
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
مدیر حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام عبداللهی، با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی در جامعه و روسنگری برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات، گفت: پایبند بودن به مبانی دینی و انقلابی شاخصه فرد اصلح است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، در برگزاری نشست بصیرتی شاخص های انتخاب اصلح و نرمش قهرمانانه در سیره امام حسن مجتبی(ع)که در جمع کادر و اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان به صورت مجازی برگزار شد، اظهارداشت:  در نرمش قهرمانانه هدف حفظ عزت و آرمان های انقلاب و پیشبرد اهداف اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: در صلح و نرمش قهرمانانه امام حسن(ع) بایدها و نبایدها و مصالح عمومی جهت حفظ اسلام بود.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور، عنوان داشت: در انتخابات باید به انتخاب اصلح توجه شود و شاخصه مهم اصلح بودن افضلیت است.

حجت الاسلام عبداللهی عالم بودن را دیگر شاخصه مهم در انتخاب اصلح بیان کرد و گفت: پایبند بودن به مبانی دینی، انقلابی بودن، اخلاق محوری، پایبندی به استقلال کشور از دیگر شاخصه هایی هستند که در انتخاب اصلح باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرد اصلح کسی است که بایدها و نبایدهای اسلامی را باید مورد توجه قرار دهد و برای رشد و پیشرفت کشور تلاش کند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه فرد اصلح سبب رشد و پیشرفت در مسائل کشوری، فردی و اجتماعی می شود، گفت: دقت در انتخاب فرد اصلح و بصیرت بخشی در این زمینه بین مردم رسالت خطیر حوزه علمیه، علما و روحانیت است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار