کد خبر: 1047852
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی و اتحاد حول محور ولی‌فقیه، اصول دین و فضیلت‌ها نیازمند است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه شهرستان دورود، اظهار داشت: حوزه علمیه قم ۱۵ سال در فشار، اذیت و آزار بود و با استبداد و زیرسلطه بیگانگان سپری کرد.

امام جمعه خرم آباد، افزود: رضاخان در قرن ۱۴ به روحانیت حمله کرد ولی با وجود تمام سختی ها روحانیت موفق شد یک جریان سالم فرهنگی، دینی و مذهبی فعال را ایجاد کند که این جریان در سال ۴۲ حالت تهاجمی گرفت، صدای امام راحل(ره) بر سر شاه، اسرائیل و آمریکا بلند شد و پس از ۱۵ سال با آگاهی و بصیرت امام راحل و همچنین پشتوانه مردم ۲۲ بهمن ۵۷ رقم خورد.

وی ادامه داد: اکنون وارد قرن ۱۵ شده ایم که دوره انتخابات هست، دارای عزت، شرافت و کرامت هستیم و سرنوشت کشور را خودمان رقم می زنیم.

امام جمعه خرم آباد افزود: به طور یقین با یاری خداوند از درون مدارس علمیه ای همچون آیت الله بروجردی شهرستان دورود با پشتوانه علمی، سابقه کهن و اساتید شریف، مجتهدینی عالم، بصیر و مراجع بزرگی تربیت می شوند که علاوه بر علوم متداول رایج در حوزه ها نسبت به مقتضیات زمان آگاهی پیدا خواهند کرد تا جریان فرهنگی، مذهبی و دینی گذشته ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: همه ما وظیفه داریم با تلاش و استحکام درونی و گفتگو برای پیدا کردن مسیر درست اقدام کنیم چراکه به گفته امام راحل تفرقه کوبنده و نابود کننده است.

وی افزود: همه با مفسدان اقتصادی، ظالمان، ستمگران، رشوه دهندگان و رشوه گیرندگان مخالف هستیم و باید جهت مبارزه با این مشکلات با یکدیگر متحد شویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد امسال گفت: دشمن همواره به دنبال این است که مشارکت حداکثری در انتخابات صورت نگیرد و چند دستگی ایجاد کند بنابراین امروز حضور در پای صندوق رای، مانند حضور در جبهه های نور علیه باطل است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار