کد خبر: 1045452
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی خبر داد
مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از پخت و توزیع روزانه 5 هزار قرص نان رایگان بین خانوارهای نیامند محروم ساکن حاشیه شهر مشهد خبر داد.

هادی غلامی اظهار کرد:هر روز ماه مبارک رمضان در کنار طبخ و توزیع غذای گرم، روزانه 5 هزار قرص نان هم برای استفاده در وعده افطار در اختیار خانواده‌های کم بضاعت تحت پوشش کانون‌های خدمت رضوی سطح شهر مشهد قرار می‌گیرد.

وی در ادامه توضیح داد که این تعداد قرص نان، هر روز در دو نانوایی واقع در طرق و مصلی زیر نظر مدیریت امور مجاورین و با رعایت کامل دستورات بهداشتی توسط نانوایان خادم الرضا(ع) پخته شده و توسط خادمیاران رضوی توزیع می‌شود.  

غلامی در رابطه با نحوه اجرای این طرح خدمتی گفت:جمعی از نیکوکاران و فعالان صنف نانوایی شهر مشهد به نیت حضرت رضا(ع) از افطار تا سحر مشغول پخت نان صلواتی برای رسیدن به دست مؤمنان روزه‌دار می‌شوند.

به گفته وی، 5 هزار قرص نان در بسته‌های 3 تایی بسته‌بندی و حواله نان هر منطقه در کنار محموله غذا، تحویل مسئول کانون‌ خدمت رضوی آن می‌شود تا از مساجد حاشیه شهر،  بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع شود.

گفتنی است، در شب های ماه مبارک رمضان، حدود 33 هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) با مشارکت خیرین و تشکل‌های مردمی طبخ و در اختیار اقشار محروم حاشیه شهر قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار