کد خبر: 1042139
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به روستاهای دارای اینترنت پرسرعت در استان گفت: ۲ هزار و ۲۵ روستا که شامل ۷۴.۷۲ درصد روستاهای استان می‌شود، به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

محمد فرزاد  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیشرفت فناوری ها و اقبال عمومی مردم برای استفاده از اینترنت پرسرعت، با برنامه ریزی و ساخت سایت های جدید و ارتقای سایت های همراه موجود، و افزایش پوشش اینترنت همراه و ثابت در روستاهای آذربایجان شرقی، اکنون ۲هزار و ۲۵ روستا در استان از نعمت اینترنت پر سرعت بهره مند هستند.

وی با اشاره به برنامه های اداره کل ارتباطات آذربایجان شرقی برای بهبود پوشش اینترنت همراه در نقاط شهری و روستایی خاطرنشان کرد: امروزه اینترنت همراه به یکی از ضرورت های جامعه تبدیل شده و تاثیر و کاربرد تکنولوژی از جمله اینترنت و تلفن همراه در زندگی امروز و جذابیت آن برای کاربران افزایش یافته است.

فرزاد اظهار کرد: بر این اساس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی تمام تلاش خود را برای رعایت عدالت ارتباطی به کار گرفته است تا اهالی همه روستاهای استان بتوانند از ارتباط تلفن و اینترنت همراه بهره مند شوند.

وی همچنین گفت: ۷۰ درصد مدارس آذربایجان شرقی نیز زیر پوشش طرح هوشمندسازی قرار گرفته اند و در واقع ۲ هزار و ۲۴۳ مدرسه روستایی و یک هزار و ۵۵۹ مدرسه شهری هوشمند شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر