کد خبر: 1039534
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
آیت‌الله جنتی:
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وصیت‌نامه شهید سلیمانی اظهار داشت: راه این شهید بزرگوار همچنان ادامه دارد و داغ این شهید هرگز کهنه نمی‌شود و انتقام خون شهدای مقاومت گرفته می‌شود.

سرویس سیاسی جوان‌آنلاین: آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز (دوشنبه ۴ اسفند) در هشتمین اجلاسیه خبرگان رهبری در دور پنجم با گرامیداشت یاد آیت‌الله محمد یزدی، آیت الله مصباح یزدی و آیت‌الله امینی به حلول ماه رجب اشاره کرد و گفت: این ایام بسیار ایام مبارکی است که باید قدر آن را بدانیم.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه یاد برادر عزیز شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم، گفت: خدا ترامپ و آمریکایی‌ها را لعنت کند.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید سلیمانی اظهار داشت: راه این شهید بزرگوار همچنان ادامه دارد و داغ این شهید هرگز کهنه نمی‌شود و انتقام خون شهدای مقاومت گرفته می‌شود.

آیت‌الله جنتی مشکلات اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه ما مردم خوبی داریم و در ایام کرونا کمک‌های خوبی کردند اظهار داشت: مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال صحنه های زیبایی خلق کردند.

وی از حضور مردم در مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد افزود: راهپیمایی 22 بهمن به کشور آبرو داد و شنیدم که برخی 15 کلیومتر با وسیله نقلیه در راهپیمایی حضور یافتند. در برابر این مردم هر خدمتی از ما بر می آید نباید کوتاهی کنیم.

رئیس مجلس خبرگان انتخابات مجلس یازدهم را انتخاباتی دانست که مردم آزادانه رأی خود را دادند و گفت: امیدوارم نمایندگان حق مردم را ادا کنند و به فکر خودشان و جریانات سیاسی و دوستانشان نباشند.

وی تصریح کرد: نمایندگان به مردمی خدمت کنند که آنها را انتخاب کرده اند و اولویت‌ها را در نظر بگیرند و به مسائل فرعی نپردازند.

آیت‌الله جنتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: قانون اساسی شرایط رئیس جمهور را مدیر مدبر و با تقوا عنوان کرده که باید به این شرایط اهمیت داد. شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها بیش از همه باید به تقوای کاندیداها توجه نماید. تقوا در حد عدالت و یک درجه بالاتر از عدالت است و طبیعی است که مردم باتقواترین را انتخاب می کنند. امیدوارم کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت می شوند، از ابتدا تا پایان تقوای لازم را داشته و خادم ملت باشند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از اقدامات ضد فساد دستگاه قضائی گفت: از آیت الله رئیسی بابت اقدامات در مبارزه با فساد تشکر می‌کنیم. مبارزه با فساد از خواسته ‌های مردم است. مردم گرفتار فساد گردن کلفت‌ها و زوردارها هستند و این مرد کمر بسته و به جنگ فساد می‌رود و قطعا مردم قدردان و حامی اقدامات ایشان و قوه قضائیه هستند.

آِیت الله جنتی همچنین در بخشی از نطق افتتاحییه هشتمین اجلاس پنجمین مجلس خبرگان رهبری گفت: کرونا از مسائل امروز ما و دنیا است که فکر همه را مشغول کرده و مشکلات فراوان اقتصادی و سیاسی به وجود آورده است. برخی از وضعیت اقتصادی نامناسبی برخوردار شده وکسب و کارها کساد شده و نمی توانند زندگی خود را بچرخانند. مردم عزیز ما در ایام کرونا کمک های مومنانه خوبی به همدیگر کردند و برخی صاحب‌خانه‌ها مراعات حال مستاجران را کردند. ما مردم عزیزی داریم و از همه مسئولان بدون اسثتنا می خواهم هر خدمتی می توانند به مردم بکنند.

وی افزود: قدرددان خدمات کادر درمان برای تلاش‌های فراوان در جهت حفظ سلامت مردم هستیم و یاد و خاطره شهدای خدمت در این عرصه را گرامی می ‌داریم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار