کد خبر: 1037451
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
سرلشکر موسوی:
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش موفق شده تا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خود را ارتقا دهد و در بسیاری از عرصه‌ها گام اول را برداشته و پیشگام باشد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و روز زن و ولادت حضرت امام خمینی (ره) و همچنین فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: لازم است تا ١٩ بهمن روز نیروی هوایی ارتش را به ملت بزرگ ایران، همرزمان عزیزم در نیروی هوایی ارتش، نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های محترم، فهیم و صبور نیروی هوایی ارتش و همچنین به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای تبریک و تهنیت عرض کنم.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش صفات بارز و ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری دارد، تصریح کرد: اگر بخواهیم به یک ویژگی آن اشاره کنیم این است که از روز پیروزی انقلاب اسلامی و بلکه از زمان آغاز نهضت حضرت امام خمینی (ره) در هر عرصه‌ای که وارد شده موفق، سربلند و روسفید بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش در عرصه‌های فعالیت خود کارنامه درخشان و روشنی به جای گذاشته و هر مأموریتی که از روز اول پیروزی انقلاب تا امروز به این نیروی الهی واگذار شده با موفقیت تمام برای این نظام انجام داده است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: نیروی هوایی ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با الهام گیری از مشی حضرت امام خمینی (ره) و پس از آن هم با کسب تدبیر از پیشگاه مقام معظم رهبری موفق شده تا در عرصه‌های مختلف، خود را ارتقا دهد و در بسیاری از عرصه‌ها گام اول را برداشته و پیشگام باشد.

وی ادامه داد: یکی از این عرصه‌ها حوزه جهاد خودکفایی و ایستادن روی پای خود و در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن و همچنین شکستن تحریم‌ها است. مشاهده می‌کنیم که ۴٢ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است، اما نیروی هوایی ارتش برای هرگونه مأموریتی و برای دفاع از آسمان‌های این کشور عزیز و این ملت بزرگوار کاملا آماده و پا در رکاب است.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: لازم است به همه شهدای نیروی هوایی ارتش که شهدای شاخص انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن هستند ادای احترام کنیم و به خانواده محترم شهدا، جانبازان گرانقدر و همه همرزمان عزیزم در نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود بفرستیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار