کد خبر: 1036850
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
برخی منابع خبری اذعان دارند که نظر «علی صلاحی نژاد» که با حکم «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بیمه ملت برکنار شد، قرار است در یک شرکت بیمه‌ای به عنوان هیات مدیره معرفی شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بهمن ماه سال گذشته بود که خبرگزاری ایسنا از قول شریعتمداری وزیر رفاه که در آیین معارفه «اکبر افتخاری» مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری که با حضور معاون رفاه اجتماعی، معاون امور اقتصادی و مدیران کل این وزارتخانه، سرپرست پیشین و رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، اذعان کرد که مدیرعامل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه را برکنار کرده است. او دلیل این برکناری را دریافت حقوق بیشتر از میزان تعیین شده دانست و عدم رعایت مقررات را دلیل این برکناری عنوان کرد. (با کلیک روی متن خبر مربوطه را مشاهده کنید)
مدیری که شریعتمداری با ادامه حضورش در شرکت‌های زیر مجموعه مخالفت کرده بود، مدیرعامل بیمه ملت بود.
یک سال پس از این واقعه، اما حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد که صلاحی نژاد مدیرعامل پیشین بیمه ملت که نویسنده کتاب «تخلف و تقلب در صنعت بیمه» نیز هست ظاهرا قرار است پس از این خداحافظی تاریخی دوباره به صنعت بازگردد.

هنوز صنعت بیمه این حواشی را از یاد نبرده بود که رئیس کل بیمه مرکزی در انشای حکم مواردی را به مدیرعامل بعدی بیمه ملت در خصوص رویداد‌های گذشته متذکر شد. این حکم نیز بر روی خروجی تلگرام بیمه مرکزی نیز قرار گرفت.

سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در ذیل حکم اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت که پس از صلاحی نژاد به این شرکت پیوست تلویحا به مشکلات بیمه ملت در دوره گذشته اذعان دارد و از او خواسته است تا به این موارد سروسامان دهد. سلیمانی به دلفراز دستور داده است تا با «پیشگیری از بروز تخلفات در شرکت و رفع تخلفات نظارتی اعلام شده، پیگیری جدّی جهت وصول و تعیین تکلیف مطالبات شرکت» داشته باشد.

لازم به اشاره است که نام صلاحی نژاد در فهرست موسسین بیمه جدید التاسیس پردیس که گفته می‌شود مسعود حجاریان امور مقدماتی آنرا پیش می‌برد دیده می‌شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار