کد خبر: 1035366
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه شرایط کرونا شکننده است و نباید فریب آمار را خورد، گفت: با کوچکترین غفلت به شرایط سخت باز خواهیم گشت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تأکید بر سخنان وزیر بهداشت اظهارداشت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانب آبان ٩٩ باز خواهیم گشت.

وی افزود: بخشی از رعایت پروتکل‌ها به شهروندان عزیزمان باز میگردد و بخشی نیز به نهاد‌ها و مسوولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی‌های بی رویه باز می‌گردد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل‌ها و محدویت‌ها تصریح کرد: در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبانماه باز خواهیم گشت، لذا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسوولان و دست اندرکاران و نهاد‌های مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

وی افزود توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه‌های ستاد ملی کرونا است و تاکید می‌کنیم که نباید با شنیدن آمار‌های کاهشی که می‌تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
عزیز من! مگه نباید آمار بیان کننده وضعیت باشه! اگه "فریب آمار رو نخوریم" درسته انوقت آمارها غلطه! اگه "امارها درسته" حرف شما چیه!؟ چه دلیلی داره با تغییر معیارها، وضعیت مسخره ای به اسم آبی خلق بشه شما که بخشی از مردم رو می شناسید این ها خیلی زود دلشون برای ویلاشون می گیره. چرا اعمال حاکمیت همراه با حمایت از طبقه ضغیف رو در پیش نمی گیرید. این شل کن سفت کن دمار کشور رو درآورده تا کی می خواید بازی رو ادامه بدید؟ تا زمانیکه همه مردنی ها بمیرن!!!!!؟ این انصاف نیست. خود سازمان بهداشت جهانی هم به غیراخلاقی بودنش هشدار داده!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار