کد خبر: 1034108
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به تصمیم ستاد تسهیل وزارت کشور برای تملک کارخانه سیمان خرم‌آباد از سوی بانک، گفت: سهام سهامداران سر جای خودش است و مشکلی پیدا نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، مهرداد ویسکرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه سیمان خرم آباد، اظهار داشت: در جلسه‌ای که حدود دو ماه پیش در ستاد تسهیل گری وزارت کشور برگزار شد و معاون وزیر و استاندار لرستان و… در آن حضور داشتند بنا بر این شد که بانک‌ها نسبت به تملک آن اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت قبلی به خاطر بدهی‌ها، منحل شده است، افزود: قرار شده که بانک‌هایی که در این کارخانه سهام دارند نسبت به تملک آن اقدام و سپس آن را واگذار کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته اینجا باید گلایه‌ای داشته باشم که به صرف گلایه هم اکتفا نمی‌کنم، بیان داشت: برخی از مسئولان استان بعد از مدتی که چند گره باز شد از ما مخفی کاری می‌کنند، من همین جا هم تذکر جدی می‌دهم، ما خودمان خبرها را احصا می‌کنیم ولی در جلساتی که بنده حضور داشتم مشکلات حل شده است.

ویسکرمی، ادامه داد: به عنوان نمونه آن «پارسیلون» است که بعد از سال‌ها مشکل آن حل شد، سال‌ها بود که بانک ملی در این رابطه پای کار نمی‌آمد، اما در جلسات قانع شدند و امضا کردند.

وی با طرح این سوال که چرا مدیری باید از من مخفی کند که کاری به نام خودش تمام شود؟ افزود: اصلاً مال شما، مشکل مردم بگذارید حل شود.

سهام سهامداران سر جای خودش هست

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مورد کارخانه سیمان در آن جلسه‌ای که ما بودیم و تا دو ما پیش قرار بود که این اتفاق بی افتد، بیان داشت: جدیداً مقداری خودشان تنهایی می‌روند، نمی دانم دارند چه کار می‌کنند که من باید ته آن را در بیاورم و ببینم چه اتفاقی افتاده است.

ویسکرمی همچنین در رابطه با وضعیت سهامداران این کارخانه هم گفت: در این رابطه بدهی‌ها حساب می‌شود، مقدار موجودی را حساب می‌کنند، سهام سهامداران سر جای خودش هست و مشکلی پیدا نمی‌کنند.

وی، تصریح کرد: شخصی هم که قبلاً مدیرعامل بوده اگر بدهکار بود که سهام او را می‌گیرند و کنار می‌رود و اگر نه، به اندازه سهم خود می‌ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار