کد خبر: 1032200
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی:
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی بدون ایجاد واحد تولیدی قابل قبول نیست و چنین معاملاتی باطل است.

موسی خلیل اللهی در نشست بررسی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، افزود: در صورتی‌که فردی در شهرک های صنعتی زمینی را تحت عنوان ایجاد واحد تولیدی خریداری کند باید به ‌صورت رسمی متعهد شود که پیش از احداث و راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی حق واگذاری زمین‌های خریداری‌ شده به هر عنوانی را ندارد.

وی تاکید کرد: در غیر این صورت و در صورت واگذاری واحد مربوطه، معامله انجام‌ شده باطل است.

خلیل اللهی اظهار داشت: با توجه به هزینه‌های صرف شده در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی،  دادگستری استان موضوع خرید و فروش‌هایی که منجر به تولید و اشتغال نمی ‌شود را به دقت رصد می کند و به ‌هیچ‌ عنوان اجازه چنین معاملاتی را نخواهد داد.

وی با اشاره به برنامه‌های تحولی قوه قضائیه، یادآور شد: یکی از برنامه‌های تحولی قوه قضائیه در کنار مبارزه با مظاهر فساد، حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و تولید و به‌تبع آن اشتغال است که در این راستا دادگستری آذربایجان شرقی با تمام توان و امکانات خود وارد میدان شده است.

خلیل اللهی ادامه داد: برنامه های دستگاه قضایی حمایت جدی و همه جانبه از واحدهای تولیدی و مشروع و مولد می باشد که وسیله اشتغال جوانان این مرز و بوم را فراهم می کنند و در این راستا با هر گونه تعطیلی واحدها مخالفت می کنیم.

وی گفت: اقدامات و تلاش های دادگستری آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری مشروع و تولید ادامه خواهد داشت و این مساله تنها شعار نیست بلکه برنامه راهبردی ماست که رئیس قوه قضائیه ترسیم کرده اند و ما نیز مکلف به اجرای آن هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر