کد خبر: 1032148
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
فرماندار مرکز لرستان مطرح کرد؛
طولابی، گفت: برای اجرای ۱۳۳ طرح و پروژه در بخش های مختلف ۱۱۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، جعفر طولابی در سخنانی با اشاره به اینکه در سال جاری و در حوزه اعتبارات عمرانی، ۱۱۴ میلیارد تومان برای اجرای ۱۳۳ طرح و پروژه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: موفقت نامه‌ها در این رابطه تبادل شده‌اند.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی، افزود: یکی از این پروژه‌ها، طرح آزاد راه خرم آباد - اراک است که قطعه اول آن از خرم آباد تا بروجرد به طول ۶۸ کیلومتر بوده که تا کنون نیز حدود دو هزار میلیارد هزینه این پروژه شده است.

فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه بر اساس قول مجری پروژه و پیمانکار آنکه قرارگاه خاتم بوده، حداکثر تا پایان سال جاری قطعه اول این پروژه افتتاح خواهد شد، افزود: با اجرای این پروژه، حدود ۱۰ کیلومتر مسیر قدیمی را کوتاه‌تر می‌کند.

طولابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه چهار خطه خرم آباد - چگنی، بیان داشت: این پروژه در حال اجرا است اما یک سری موانع و مشکلات از جمله بحث تملک املاک روستاهای مسیر موجب شده که روند اجرای این پروژه کند باشد.

وی، گفت: همچنین پروژه تعریض جاده خرم آباد به بخش پاپی به طول حدود ۸۰ کیلومتر یکی دیگر از پروژه‌های مرکز لرستان است، بخشی از این پروژه انجام و آسفالت شده است و ما بقی آن هم در حال اجرا است.

طولابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه موزه دفاع مقدس لرستان، ادامه داد: این پروژه حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه برای این پروژه حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان پیش بینی شده است، عنوان کرد: بنا بوده که این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های جهش تولید محسوب شود.

فرماندار مرکز لرستان، تصریح کرد: اگر اعتبار لازم برای این پروژه اختصاص پیدا کند و تخصیص یابد تا پایان امسال و یا حداکثر خرداد ماه سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

طولابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای پروژه‌های هتل سازی در شهر خرم آباد، اظهار داشت: در حال حاضر پروژه هتل «صدف» حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه همچنین هتل «صخره ای» خرم آباد نیز بعد از مدت‌ها تعطیلی سرمایه گذار جدید برای اجرای آن پای کار آمده است، گفت: سرمایه گذار جدید در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد.

فرماندار مرکز لرستان با تاکید بر اینکه این هتل حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: همچنین هتل «بام خرم آباد» حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طولابی، افزود: فاز اول طرح گردشگری «مخملکوه» خرم آباد آماده افتتاح است.

وی که در گفتگوی تلویزیونی سخن می‌گفت، با اشاره به پروژه هتل «شاپورخواست» خرم آباد نیز، بیان داشت: این پروژه نیز حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار