کد خبر: 1031811
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال استان اردبیل در بخش تسهیلات به نسبت کشوری ۶ درصد افزایش داشته و در این خصوص در رتبه ۱۱ قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در حاشیه جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: جذب این میزان تسهیلات و سرمایه‌گذاران متقاضی نوید خوبی است که سرمایه‌گذاران به فکر استان هستند و تولید و اشتعال را رونق می‌دهند.

وی بیان کرد: بانک‌های استان اردبیل در سال‌جاری ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی به سرمایه‌گذاران پرداخت کرده‌اند.

استاندار اردبیل با اشاره به هدف‌گذاری انجام گرفته برای فعال‌سازی واحدهای راکد در استان گفت: از ۷۵ واحد هدف‌گذاری شده در بخش صنعت ،۴۶ واحد فعال شده و بزرگترین واحد نساجی استان از جمله این واحدها است که در حال بازسازی بوده و در دهه فجر فاز اول آن بهره‌برداری می‌شود.

بهنامجو اظهارکرد: از ۶۸ واحد راکد هدف‌گذاری شده در بخش کشاورزی نیز،  ۴۸ واحد فعال شده و تا پایان سال تلاش می‌شود واحدهای باقی مانده نیز فعال شود.

وی گفت: واحدهای تولیدی و بانک‌ها به اجماع خوبی برای استفاده از تسهیلات دست یافته‌اند و در همین راستا علاوه بر تسهیلات موظفی منابع جدیدی جذب و در خدمت تولید استان قرار می‌گیرد.

 استاندار اردبیل با اشاره به روند فعال‌سازی واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان افزود: شهرک‌های صنعتی در حال احیا هستند و سرمایه‌گذاران واحدهای نیمه‌فعال یا در حال تکمیل واحدهای خود  هستند و یا این واحدها را به سرمایه‌گذار دیگری واگذار می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر