کد خبر: 1031299
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
روزنامه الکترونیکی لندنی «رأی الیوم»، از دست رد قطر به سینه فرستاده آمریکا در خصوص عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: روزنامه الکترونیکی «رأی‌الیوم» به نقل از منابع آگاه گزارش کرد، «جرد کوشنر» داماد، مشاور و فرستاده رئیس‌جمهور آمریکا در سفر خود به قطر حامل درخواستی برای پیوستن دوحه به کشورهای سازش‌کننده با رژیم صهیونیستی در مدت باقی مانده از دوره ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» بوده است.

این منبع آگاه گفت، مقامات قطری به این درخواست کوشنر پاسخ منفی داده اما در قبال دیگر درخواست‌های آمریکا از خود انعطاف داشته‌اند.

کوشنر در دوازدهم آذرماه با «تمیم بن حمد» امیر قطر دیدار کرد و بنا به اعلام رسانه‌های قطری در دیدار مذکور درباره همکاری راهبردی میان دوحه و واشنگتن و مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل‌نظر شد.

عُمان

این منبع در پاسخ به سوال رأی‌الیوم مبنی بر اینکه آیا عُمان هم پس از مغرب روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی خواهد کرد یا خیر، گفت، اخیرا با مقامات عمانی دیدار داشته و آنها چنین تصمیمی ندارند همانطور که کویت فعلا قصد چنین کاری ندارد.

تا کنون در مدت اخیر کشورهای امارات، بحرین، سودان و مغرب روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کرده‌اند و صهیونیست‌ها مدعی‌اند کشورهای دیگری نیز به این روند می‌پیوندند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار