کد خبر: 1030605
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد مطرح کرد؛
آزادبخت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ۷ واحد صنعتی و کارگاهی بروجرد خط تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حمید آزادبخت، امروز(19آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد جدی با واحدهای متخلف، اظهار داشت: واحدهای متخلف پس از شناسایی و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با بیان اینکه ۲۵ هزار مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک انجام شده است، افزود: ۶۰۳ واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل احتکار، کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام شناسایی و جریمه شده اند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری، اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، فرمانداری، اصناف و اتحادیه ها در راستای تشدید نظارت ها در موج سوم کرونا نیز در این ایام، ۲۳۶ پرونده دیگر متخلف تشکیل و ۱۲۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

آزادبخت از تغییر یافتن خط تولید هفت واحد صنعتی و کارگاهی در بروجرد خبر داد و گفت: در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا کارخانه فارمد زاگرس پاس خط تولید ژل، کارخانه داروسازی اکسیر خط تولید مواد ضدعفونی کننده و صابون سازی داملران و خط تولید محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح را راه اندازی کرده اند.

وی در پایان یادآور شد: همزمان با آغاز شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی در راستای تنظیم بازار این شهرستان توزیع شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار