کد خبر: 1029554
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی می‌گوید در جریان موضوعات و مباحث تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ نیست!
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بی شک یکی از وظایف مدیر سازمان تیم‌های ملی مشارکت و حضور در جلسات کمیته فنی و انتخاب کادر تیم‌های ملی است، اما ناصر رسولی مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی می‌گوید از موضوع تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی چیزی نمی‌داند و در بطن مذاکرات حضور ندارد.

البته بار‌ها مسئولان فدراسیون تیراندازی اذعان داشته اند که ناصر رسولی سخنگوی فدراسیون تیراندازی است و در موارد مختلف باید با این فرد صحبت کرد. در نتیجه باید به خیلی از موارد فدراسیون آگاه باشد، اما خودش می‌گوید که تنها سخنگوی سازمان تیم‌های ملی است! سخنگویی که در بطن مذاکرات مربوط به مسائل سرمربی تیم ملی و فدراسیون نیست. البته این اولین مورد نیست که رسولی نسبت به مسائل اظهار بی اطلاعی می‌کند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی در گفتگو با ایسنا در خصوص تمدید قرار داد سرمربی تیم ملی تفنگ و پایان بلاتکلیفی ملی‌پوشان این رشته اظهار کرد: همچنان در حال مذاکره هستند. من در جریان بحث مذاکرات نیستم و تنها چیزی که به من اعلام شده این است که مذاکرات ادامه دارد!

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه ۴ ماه مذاکره فدراسیون با سرمربی تیم ملی تفنگ چه زمانی مشخص می‌شود گفت:، چون در بطن مذاکرات حضور ندارم نمی‌دانم چه موضوعاتی وجود دارد و چه زمانی نتیجه مشخص می‌شود!

رسولی در خصوص انتخاب سرمربی دیگر جز الهام هاشمی گفت: فعلا نه در دستور کار قرار ندارد و مذاکرات کماکان ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تمرینات ملی‌پوشان آعاز می‌شود تا از بلاتکلیفی خارج شوند گفت: این هفته محدودیت‌های کرونا تمام شود و تکلیف سرمربی هم مشخص شود، یعنی مذاکرات به سمت تمدید قرارداد منجر شود بلافاصله تمرینات هم شروع می‌شود. امیدواریم در این مدت تکلیف مشخص شود.
سخنگوی فدراسیون تیراندازی در خصوص قضیه ۲۰۰ اسلحه شکاری نیز گفت: من سخنگوی سازمان تیم‌های ملی هستم و در مورد این سلاح‌ها باید ملک محمدی دبیر فدراسیون توضیح دهد. من اطلاع زیادی در این خصوص ندارم.
وی در پاسخ به این سوال که مگر او سخنگوی فدراسیون تیراندازی نیست گفت: خیر من سخنگوی سازمان تیم‌های ملی هستم!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار