کد خبر: 1024408
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پی دستگیری عاملان سرقت مسلحانه دو روز قبل تبریز، به اشرار، مخلان امنیت و اراذل و اوباش هشدار داد.

موسی خلیل اللهی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هر گونه شرارت و ناامنی در آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز با واکنش قاطع و جدی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد، خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان با این افراد به هیچ عنوان اغماض نمی کند.

وی اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی استان در راستای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه جرایم خشن و اخلال در نظم عمومی و امنیت اجتماعی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردمی در حوزه‌های مرتبط است تا در سریعترین زمان به چنین مواردی رسیدگی شود.

خلیل اللهی با اشاره به دستگیری عوامل دخیل در سرقت مسلحانه یک باب مغازه زرگری در خیابان حجتی تبریز، افزود: دستگیری این افراد شرور در کوتاه‌ترین زمان پس از وقوع سرقت و با همکاری نیروهای قضایی، انتظامی و اطلاعاتی به انجام رسید که باید از این تعامل بین دستگاهی در مراحل پیجویی، شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با سرقت قدردانی شود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سرقت مسلحانه روز سه شنبه ، دستورهای قضایی لازم توسط دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی برای شناسایی و دستگیری عوامل سرقت و قتل، با استفاده از ظرفیت نیروهای خدوم انتظامی و اطلاعاتی صادر شد.

خلیل اللهی اضافه کرد: رسیدگی به موضوع سرقت مسلحانه منتهی به قتل و صدمات بدنی ۲ روز قبل تبریز، به یکی از شعب ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارجاع شده و تحقیقات با سرعت، دقت و با جدیت و رعایت مقررات دنبال می شود.

وی، امنیت پایدار در جامعه را یکی از مصادیق حقوق عامه بیان و نقش مردم را در راستای تأمین نظم و امنیت اجتماعی مؤثر دانست و بر لزوم همکاری و هم افزایی مردم و تشکل‌های مردم نهاد با نهادهای قضایی، انتظامی و امنیتی در اجتماع تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر