کد خبر: 1024358
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کرملین اتهامات آمریکا مبنی بر دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور را رد کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز پنجشنبه ادعای واشنگتن مبنی بر دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر سال ۲۰۲۰ در آمریکا را رد کرد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص گفت: متاسفانه هر روز شاهد سیل دروغ پراکنی و طرح ادعا‌های بی اساس مقامات آمریکایی هستیم. این اتهامات بی پایه و اساس هستند.

وی در این باره افزود: همه این اتهامات به‌طور مطلق، بی اساس و پوچ بوده و تنها هدف آن انحراف افکار داخلی از گرفتاری‌ها و مشکلات درونی آمریکا است. این ادعا‌ها به روند‌های نادرست انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره خورده و نباید آن‌ها را جدی دانست.

گفتنی است، «جان راتکلیف» مدیر اطلاعات ملی آمریکا دیروز چهارشنبه با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، بار دیگر ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده متهم کرد.

وی در ادامه ادعا‌های خود افزود که ایران و روسیه برخی اطلاعات رای‌دهندگان آمریکایی را در اختیار داشته و با ارسال ایمیل‌هایی به آن‌ها سعی در ایجاد ناآرامی اجتماعی و ارعاب دارند.

مدیر اطلاعات ملی آمریکا پیش از این نیز با تکرار ادعا‌هایی مشابه در این‌باره، گفته بود: چین، روسیه، ایران و بازیگرانی دیگر، به دنبال دخالت یا تاثیرگذاری در انتخابات ما در راستای منافع خودشان هستند؛ بنابراین می‌خواهم تاکید کنم که این مسأله فقط به چین مربوط نیست.

گفتنی است که مقامات آمریکایی طی ماه‌های اخیر بار‌ها بدون ارائه هرگونه اسناد و مدارک، ایران، روسیه و چین را به انتخابات ریاست جمهوری این کشور که قرار است سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شود، متهم کرده اند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار