کد خبر: 1022526
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تاکنون ۴۰ واحد تولیدی راکد در استان اردبیل فعال شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در بازدید از واحد تولیدی نساجی اردبیل اظهار کرد: احیا و راه‌اندازی دوباره ۷۵ واحد تولیدی راکد در برنامه کاری سازمان قرار داشت که تاکنون ۴۰ واحد تولیدی فعال شده و بقیه نیز تا پایان سال جاری به چرخه تولید بازمی‌گردند.

وی همچنین از افتتاح ۱۰۲ واحد تولیدی و صنعتی در این استان خبر داد و گفت: افتتاح ۱۵۰ واحد تولیدی تا پایان سال جاری در برنامه کاری سازمان قرار داشت که از این تعداد تاکنون ۱۰۲ مورد به بهره‌برداری رسیده و بقیه هم طبق زمان‌بندی تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل در سه محور برای احیا و افتتاح واحدهای تولید برنامه‌ریزی کرده که محور اول مربوط به واحدهای احداثی، محور دوم واحدهای راکد و محور سوم هم طرح توسعه‌ای واحدهای تولیدی است.

صادقی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور ایجاد طرح توسعه‌ای ۵۰ واحد تولیدی در برنامه کاری قرار داشت که با رایزنی صاحبان واحد تولیدی تاکنون ۱۷ واحد از جمله واحد نساجی اردبیل در طرح توسعه عملیاتی شده است.

وی بر پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی، تداوم بازدیدهای نظارتی و بررسی دقیق نحوه هزینه تسهیلات جهت اهداف پیش‌بینی شده و پرداخت یارانه سود و کارمزد جهت تشویق  سرمایه‌گذاران و اجرای طرح‌های صنعتی،معدنی و افزایش تولید در استان تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: انحراف از مسیر تسهیلات پرداختی موجب هدر رفت سرمایه، تورم،رانت و بی‌انگیزگی سرمایه‌گذاران می‌شود و بر این اساس کمیته نظارت ضمن تداوم بازدیدها چنانچه قصور و انحرافی را مشاهده کند باید مراتب را جهت اقدامات قانونی و وصول  تسهیلات پرداختی گزارش نماید تا هیچگونه یارانه‌ای به آنها پرداخت نگردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر