کد خبر: 1021673
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
مسئول امور بانوان و فرمانداری اسلامشهر از پذیرش و توجه سه نماینده تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس به برنامه های پیشنهادی امور بانوان و خانواده فرمانداری در خصوص مشکلات و نیازهای بانوان شهرستان قدردانی کرد.
بهاره عشقی صابر

 

فاطمه محمدی مسئول امور بانوان و فرمانداری اسلامشهر از با اشاره به برگزاری جلسه ای در روز سوم مهرماه با حضور خانمها زهره سادات لاجوردی، فاطمه قاسم پور و سمیه رفیعی با جمعی از بانوان فعال شهرستان اظهار داشت: امیدوارم با همدلی و همراهی بتوانیم گام های موثری در زمینه ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در شهرستان برداریم.

وی در ادامه به برگزاری جلسه تعیین اولویت های فعالیت دفتر امور بانوان و خانواده در سال جاری در روز ۲۶ خردادماه با حضور فعالان اجتماعی و نمایندگان ادارات اشاره کرد و گفت: در این جلسه پس از تبادل نظر و مباحث مختلف آموزش مهارت های زندگی، آشنایی با قوانین و حقوق خانواده و توانمندسازی اقتصادی و بحث اشتغال زنان به عنوان اولویت های کاری سال جاری تعیین شد.

محمدی با اشاره برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوعات «سبک زندگی سالم» و «کنترل بیماری» برای کارکنان ادارات در تیرماه گفت: سلسله نشست های طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نیز با هدف نیازسنجی و تناسب مشاغل با گروه هدف در سال جاری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی آنلاین تاب آوری در خانواده و تاب آوری در کسب و کار نیز توسط دکتر محمدرضا مقدسی مدیر و موسس خانه تاب آوری در مردادماه برگزار شد، ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیت فعالیت سازمان های مردم در موضوعات مرتبط با نهاد خانواده نشست تسهیلگری و هماهنگی تشکیل نخستین سمن اجتماعی خانواده محور در فرهنگسرای استاد شهریار برگزار شد.

مسئول امور بانوان و فرمانداری اسلامشهر تحویل بسته های ارزاق از قرارگاه مواسات شهرستان و توزیع آن بین خانواده های آسیب دیده از کرونا بر اساس لیست خیریه های شهرستان، سنجش سلامت در مناطق آسیب پذیر با همکاری انجمن سلامت خانواده از جمله محله نوروز آباد و مشارکت در نشست های محله ای جهت نیازسنجی فرهنگی اجتماعی و آموزش محلات را از دیگر برنامه های اجرا شده در نیمه نخست سال ۹۹ عنوان کرد.

وی همچنین به برگزاری جلسات توجیهی طرح سامان با فعالان اجتماعی و خیریه ها، برگزاری نخستین دوره آموزشی چرم دوزی، عروسک سازی رایگان ویژه زنان سرپرست خانوار پیرو اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و اظهار داشت: سه جلسه نیز بمنظور فعال سازی و توسعه فعالیت تعاونی زنان و خانواده با مشارکت تعاون روستایی شهرستان جهت تقویت فعالیت اقتصادی زنان دارای مشاغل خرد و همچنین دوره آموزشی نگرش نو به کسب و کار توسط متخصص کارآفرینی آقای دکتر زرندی در فرمانداری برگزار شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر