کد خبر: 1020408
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
مدیرکل امور عشایری استان اردبیل:
مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: باتوجه به شرایط جوی موجود امسال کوچ پاییزه عشایر از یکم مهر به مدت ده روز است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، معرفت آذری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به شرایط جوی موجود امسال کوچ پاییزه عشایر از یکم مهر به مدت ده روز است که امیدواریم این مسئله با با همکاری این قشر در موقع مقرر اجرا شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای تسریع بخشی در کوچ عشایر مبنای کار است بیان کرد: در این زمینه از ظرفیت دستگاه‌های مربوطه استفاده می‌شود تا بتوانیم با کم‌ترین مخاطرات طبیعی و جلوگیری از ضرر و زیان به قشر عشایر کوچ پاییزه را به اتمام برسانیم.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کوچ پاییزه اولویت اساسی است و در این زمینه از کوچ سنتی جلوگیری به عمل می‌آید و نیاز است ماشین‌آلات جایگزین روش هر ساله شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

آذری تصریح کرد: تمام تمهیدات در این زمینه به عمل آمده و کوچ عشایر منطبق با دفترچه‌های آنان اجرا می‌شود تا در این زمینه مشکلی باقی نماند که در نظر داریم در مدت ده روز کوچ عشایر استان را به صورت تمام و کمال اجرا کنیم.

وی اظهار کرد: برای تسهیل در روند کوچ بهاره هماهنگی لازم با تمامی دستگاه‌های مرتبط از جمله دامپزشکی، منابع طبیعی، شرکت نفت، هلال احمر، راهداری، پلیس و علوم پزشکی برای ارائه خدمات بهتر به عشایر انجام شده و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر