کد خبر: 1019531
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
خانه خلاقیت و بازی های فکری شهرداری اصفهان؛
جشنواره "توپک های هیجانی" با انجام بازی های جذاب حسی و دست ورزی با خاک ژله ای و جشنواره "بادکنک ها" در باغ بانوان طلوع برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،خانه خلاقیت و بازی های فکری با همکاری باغ بانوان طلوع وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، جشنواره "توپک های هیجانی" و جشنواره " بادکنک ها" را برگزار می کند.

جشنواره "توپک های هیجانی" با انجام بازی های جذاب حسی و دست ورزی با خاک ژله ای و توپک های هیجانی همراه است و با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه مادران و کودکان رده سنی 3 تا 6 سال برگزار می شود که  شرکت کنندگان در این جشنواره باید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی همراه داشته باشند.

این جشنواره 25 شهریورماه در باغ بانوان طلوع برگزار می شود که علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 03132683484 تماس بگیرند.

جشنواره "بادکنک ها" نیز با محوریت انجام بازی های گروهی و سرگرمی های هیجانی با بادکنک ها  از سوی خانه خلاقیت و بازی های فکری با همکاری باغ بانوان طلوع ویژه مادران و کودکان رده سنی 6 تا 10 سال ، 27 شهریور در محل باغ طلوع برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر