کد خبر: 1019488
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
«وقتی از همسرم جدا شدم شوهرخواهرم با همسرم ازدواج کرد که در درگیری او را به قتل رساندم» این ادعای مرد جوانی است که شوهر خواهرش را در درگیری با ضربات چاقو به قتل رساند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: اواخر مردادماه امسال بود که مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ فیض با تماس تلفنی شهروندی از درگیری خونینی در خانه‌ای با خبر شدند. با اعلام این خبر سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری همراه تیمی از مأموران راهی محل شده و دریافتند سه برادر در درگیری دامادشان را با ضربات چاقو و چوب به شدت زخمی کرده و از محل گریخته‌اند. در حالی که مأموران کلانتری دونفر از برادران را دستگیر کرده بودند به آن‌ها خبر رسید که مرد زخمی بر اثر شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است. بدین ترتیب همزمان با ادامه تحقیقات قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان چند ماه قبل یکی از پسران خانواده که مردی ۴۸‌ساله به نام بهنام بود همسرش را طلاق می‌دهد و پس از آن داماد خانواده با همسر وی ازدواج می‌کند که حادثه به قتل داماد منجر می‌شود. بدین ترتیب بهنام به عنوان متهم اصلی تحت تعقیب مأموران قرار گرفت تا اینکه دو روز قبل وی به اداره پلیس رفت و خودش را تسلیم کرد. متهم صبح دیروز به دادسرای امور جنایی منتقل شد و با اظهار پشیمانی به قتل دامادشان اعتراف کرد.

وی گفت: ۲۰‌سال قبل ازدواج کردم و در حال حاضر هم سه فرزند داریم. شش‌ماه قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم و از هم جدا شدیم تا اینکه مدتی قبل متوجه شدم دامادمان همسرم را عقد کرده است. پس از جدایی قرار شد چهار روز در هفته فرزندان پیش من باشند و سه روز هم با مادرشان زندگی کنند. شب حادثه برادرانم مهمان من بودند که همسر سابقم با دامادمان به خانه من آمدند تا فرزندانم را با خودشان ببرند. به آن‌ها گفتم که امشب به خاطر اینکه برادرانم مهمان من هستند فرزندانم پیش من باشند که قبول نکردند و درگیری خونین رخ داد. متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی واحدی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین قرار شد پزشکی قانونی علت اصلی مرگ داماد را مشخص کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار