کد خبر: 1017751
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
زن میانسال وقتی به عنوان مسافر سوار خودروی پراید شد فکر نمی‌کرد در دام سه زورگیر گرفتار شود و جانش را از دست بدهد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۰ صبح دیروز چهارشنبه ۱۲‌شهریور قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۳۴ شهرک‌غرب از مرگ مشکوک زن میانسالی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در یکی از بیمارستان شمال‌غرب تهران با جسد زن ۵۰‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که آثار ضرب و جرح روی بدن و سرش نمایان بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد ساعت‌۶:۳۰ صبح به مأموران پلیس خبر می‌دهند، سرنشینان خودروی پرایدی پیکر نیمه جان این زن را در حوالی میدان تره‌بار بلوار دریا از خودرو به پایین پرت کرده و به سرعت از محل گریخته‌اند. همچنین مشخص شد این صحنه را مردی مشاهده می‌کند و به مأموران پلیس و اورژانس خبر می‌دهد که دقایقی بعد پیکر نیمه جان و بی‌هوش زن میانسال به بیمارستان منتقل می‌شود، اما ساعتی بعد بر اثر شدت جراحات فوت می‌کند.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت سرنشینان خودروی پراید سه‌زورگیر بودند که در پوشش مسافربری اموال زن را پس از ضرب و جرح سرقت کرده و بعد او را رها کرده‌اند. یکی از شاهدان ماجرا به مأموران گفت: در حال عبور از خیابان بودم که دیدم خودروی پرایدی که به نظر می‌رسید، سه مرد جوان سرنشین آن هستند روبه‌روی تره بار توقف کرد و زنی را از داخل خودرو به پایین انداختند و به سرعت فرار کردند. پس از دیدن این صحنه به کمک زن رفتم که دیدم حالش بد است، اما او بریده بریده به من گفت که سرنشینان خودرو از او زورگیری کرده‌اند.

بلافاصله با اورژانس و اداره پلیس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم. در حالی که منتظر اورژانس و مأموران پلیس بودم زن میانسال گفت: «در نزدیکی پل مدیریت برای رفتن به مقصدی سوار خودروی پرایدی شدم که سه مرد سرنشین آن بودند.

راننده پس از طی مسافتی مسیرش را تغییر داد که به او اعتراض کردم و در همین لحظه ناگهان دو مرد دیگر که فکر می‌کردم مسافر هستند به من حمله کردند و مرا به شدت کتک زدند و پول‌ها و طلاهایم را از من به زور گرفتند و بعد هم مرا در این مکان از خودرو به داخل خیابان پرت کردند.» همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد زن فوت شده برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور قاضی دشتبان به پزشکی قانونی منتقل شد. مأموران پلیس در تلاشند تا متهمان فراری را دستگیر و راز این حادثه مرگبار را بر ملا کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار